روز گذشته انجام شد

دیدار رئیس فراکسیون شاهد مجلس با جانبازان بیمارستان نیایش

رئیس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر اندیشه و مسئولان با حضور در بیمارستان نیایش با گروهی از جانبازان دیدار کرده و از آنها تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۵۰۴۸۸۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین گروسی، رئیس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی، سرآبادانی رئیس شورای شهر جدید اندیشه، سردار افشارزند رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل تعاونی مسکن ایثارگران، حجت‌الاسلام مروج امام‌جمعه و اسماعیل طلوعی سرپرست شهرداری شهر جدید اندیشه، روز گذشته با حضور در بیمارستان روان‌پزشکی نیایش با اعطای شاخه‌های گل از جانبازان اعصاب و روان تقدیر کردند.

گروسی، نماینده مردم شهریار در این دیدار با اشاره به روز شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید در 22 اسفند سال 58، گفت: آنچه جامعه ما در حال حاضر بیشتر از همه به آن احتیاج دارد، فرهنگ ایثار و شهادت است. اگر در بخش‌های مختلف کشور بعضاً شاهد فسادهای اقتصادی و اداری هستیم، به دلیل کمرنگ شدن این فرهنگ است.

وی ضمن بیان این مطلب که ملت باید قدردان ایثارگران و جانبازان باشد، ادامه داد: امیدوارم این فرهنگ غنی در جامعه پررنگ تر شود و مردم قدر ایثارگران را بدانند، چرا هرکدام از این رزمندگان زمانی رزمندگان غیوری بوده‌اند که برای کشورشان ایثار کرده‌اند و امروز نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر هستند.

در ادامه این برنامه دکتر سعید عطاری، رئیس بیمارستان روان‌پزشکی نیایش در پاسخ به پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار» افزود: این بیمارستان 70 تخت فعال دارد که در دو بخش مزمن و حاد تقسیم شده است و ضریب بستری تخت‌ها در طول سال، 93 درصد است. در 11 ماه اول سال 93، بیمارستان روان‌پزشکی نیایش حدود 22 هزار روز خدمات بستری به جانبازان داده که در نوع خود قابل‌توجه است.

عطاری ادامه داد: کمبود تخت در بیمارستان‌های روان‌پزشکی کل کشور، یکی از مشکلات کلان است و به همین خاطر نیز بنیاد با هدف خدمات‌دهی مناسب به جانبازان اعصاب و روان، خود اقدام به تأسیس بیمارستان‌های روان‌پزشکی کرده و مجموعاً 10 بیمارستان را در سطح کشور اداره می‌کند.

این دیدار با اعطای گل و دلجویی از جانبازان در بخش‌های مختلف و همچنین تجلیل از کادر درمانی بیمارستان روان‌پزشکی نیایش به پایان رسید.
ارسال نظرات