نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با بسیج؛

اجرای اقتصاد مقاومتی با درون نگری ممکن می شود

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر بتوانیم از پتانسیل های آنان استفاده کنیم، به یک قطب بزرگ اقتصادی در منطقه تبدیل خواهیم شد و کشوری بدون بیکاری را شاهد خواهیم بود ولی ما در این راستا باید حرفه های صنعتی را در کشور ساماندهی کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۴۹۴۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

محمدرضا خان محمدی خرمی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بسیج بابیان اینکه ایران یک کشور ثروتمند است گفت: می توانیم اقتصاد مقاومتی را در عمل، با درون نگری بدون هیچ نگاهی به خارج از کشور اجرایی کنیم منتها باید در این زمینه هدف گزاری های درستی صورت گیرد، برای نمونه صنایع زیردستی در حوزه پتروشیمی را که می تواند برای ما هم اشتغال و هم رونق اقتصادی ایجاد کند را در اولویت قرار دهیم و در صنعت هم فاکتورهای موثر در اقتصاد مقاومتی را به درستی شناسایی کنیم.

نایب رئیس کمیسون صنایع و معادن با اشاره به اینکه ما دانشمندان بزرگی در داخل و خارج از کشور داریم عنوان کرد: اگر بتوانیم از پتانسیل های آنان استفاده کنیم، به یک قطب بزرگ اقتصادی در منطقه تبدیل خواهیم شد و کشوری بدون بیکاری را شاهد خواهیم بود ولی ما در این راستا باید حرفه های صنعتی را در کشور ساماندهی کنیم.

خان محمدی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید یک رویه باشد تصریح کرد: ما برای اینکه اقتصادمان را مقاومتی کنیم باید زیرساخت های لازم را در دراز مدت آماده کنیم، در واقع بودجه 94 یک ورودی برای کوتاه مدت ایجاد می کند. وی اضافه کرد: البته امسال با حمایت مجلس یک سری تکالیفی را در برنامه و بودجه برای دولت پیش بینی کردیم که می تواند در بحث اقتصاد مقاومتی موثر باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار