فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر خبر داد

اولین اعزام زائران قائم‌شهری به اردوی راهیان‌نور

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر از اعزام نخستین گروه زائران راهیان‌نور این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۲۱۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

 



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، ابراهیم یعقوبی فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر با بیان اینکه بیش از یک‌هزار نفر از زائران خواهر و برادر بسیجی در سه مرحله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، گفت: نخستین گروه اعزامی از حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر اعزام شدند.

 

دبیر ستاد راهیان‌نور شهرستان قائم‌شهر با تاکید بر رعایت امور امنیتی و ایمنی در این سفرها، خاطرنشان کرد: این اعزام‌ها تا هشتم فروردین 94 ادامه دارد.

 

یعقوبی با بیان اینکه برای اعزام زائران با کمبود وسائط نقلیه مواجه هستیم، خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تامین اتوبوس شد و گفت: براساس سهمیه اعزامی، سپاه ناحیه قائم‌شهر به 27 دستگاه اتوبوس نیاز دارد که تاکنون 14 دستگاه تامین شد و انتظار داریم سازمان‌ها و ادارات شهرستان، همه تلاش خود را برای تامین اتوبوس و پیش‌برد انجام کار بزرگ فرهنگی به کار بگیرند.

 

وی اولویت ستاد راهیان‌نور را در اعزام افراد، شامل نوجوانان و جوانان و افراد «بار اولی» اعلام کرد و اردوگاه شهید جعفرزاده و یادمان عملیات فتح‌المبین، معراج‌الشهدا، پادگان شهید محمودوند، هویزه، یادمان شهید باکری، اروند‌کنار، شلمچه، طلائیه، دهلاویه و... از یادمان‌های مورد بازدید زائران در خوزستان بیان کرد.

 

این مسئول با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان در این حرکت ارزشمند و معنوی، خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند جوانان ما را از انقلاب و آرمان‌های آن جدا کنند و با تبلیغات علیه این حرکت فرهنگی آن را زیر سئوال ببرند، ولی در مقابل ما شاهد استقبال مصمم و مشتاق همه ساله خانواده‌ها و قشر نوجوان و جوان نسبت به این سفر هستیم.

 

دبیر ستاد راهیان‌نور شهرستان قائم‌شهر هدف از اجرای این برنامه فرهنگی و معنوی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی قهرمانانی است که در تاریخ این مرز و بوم اسطوره شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها