فرمانده پایگاه مفاومت بسیج خواهران حضرت زهرا(س) سنگده

راهیان نور تذکری در راه تقویت اخلاص و ولایتمداری / اعزام کاروان خواهران بسیج دودانگه ساری به راهیان نور

راهیان نور یادآور اخلاص و ولایتمداری برای استمرار ویژگی انسانهای وارسته است تا در مسیر بازدید مناطق عملیاتی، موجبات تفکر چرایی حضور رزمندگان اسلام فراهم گردد.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۳۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰




خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده پایگاه مفاومت بسیج خواهران حضرت زهرا(س) سنگده شهرستان ساری با اعلام مطلب یاد شده گفت: راهیان نور برای تامل حرکت حماسی رزمندگان و مومنانی که در اجابت امر ولی فقیه زمانه، امام راحل رضی الله خالصانه  به جبهه های جنگ تحمیلی شتافته و در این مسیر زنان، مادران ، فرزندان و البته پدرانشان هم همواره مشوقشان بودند و جان و مال خود را فدا کردند.

ربابه کوهزادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران سنگده ساری، راهیان نور را حرکتی فرهنگی دانست و افزود:  در برهه حساس کنونی که  تیر های جنگ نرم با زوایا و ابعاد  مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی، مسلمانان  ایران اسلامی به ویژه  بنیان خانواده و نیزجوانان را هدف قرار داده،   یاد آوردن ویژگیهای نهفته مومنین در راندن شیطان، حرکتی جهادی به حساب می آید که راهیان نور نمایاندن آن ویژگیها است .

 وی حرکت دوم در مقابله با ابعاد دیگر جنگ استکبار را ورود به عرصه اقتصادی دانست و افزود:  همانگونه که ولی فقیه   ما حضرت ایت الله الامام خامنه ای  با معرفی اهداف دشمنان نظام اسلامی،  راه مقابله با دشمنان را جدی گرفتن عرصه اقتصاد مقامتی و خود اتکایی ملت  اسلامی  خواند، را ه اندازی اردوهای جهادی سپاه و بسیج در سراسر مناطق محروم کشور،  الگو و سر مشقی برای ورود همه افراد جامعه عزتمند ایران اسلامی برای آبادانی و استقلال اقتصادی است.

  فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا(س)  با در پیش رو بودن ایام نوروز و تقارن  ایام فاطمیه و شهادت بهانه هستی، حضرت فاطمه زهرا(س) حفظ حرمت ایام فاطمیه را نشانه شخصیت انسانی برشمرد و گفت:  بهره مندی میهمانان ازمناطق سرسبز و جنگلی روستاهای مازندران دلیلی بر حرمت شکنی نمیتواند باشد ، لذا میهمانان و همه افراد در منطقه باید دین خود را نسبت به دخت رسول الله(ص) ادا کنند و با حفظ حجاب و شئونات اسلامی، حیا و منزلت بالای انسانی را به منصه ظهور برسانند.

ربابه کوهزادی  در خصوص اقدامات فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج خواهران اظهار داشت: ما همواره در تبعیت محض از اوامر ولی فقیه رهبر فرزانه خود  نه با حرف که در عمل به موقع  امادگی داشته ایم و در این مسیر تکلیف شرعی و اسلامی از پیش نمایان را با همه سنگ اندازیها و نامهربانیهای برخی در چارچوبه  قانون  ادا کرده وادامه می دهیم،  بطوریکه در ماههای اخیر  خواهران بسیجی علاوه بر برپایی جلسات حلقات صالحین،  همپای مومنین روستا در جشن انقلاب اسلامی به تنهایی شرکت داشته و متعاقب آن همراه پایگاه برادران در روز بعد  (راهپیمایی 22 بهمن) حضور بهم رساندیم.

 وی اجرای جلسات دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا در هر پنجشنبه  و برپایی کلاسهای روشنگری در مضرات برخی موارد مبتلا به، از جمله مضرات دجالواره و بدحجابی در راستای برنامه های بسیج و سپاه را از اقدامات موثر فرهنگی با مدیریت خود در پایگاه برشمرد و اشاره کرد: در ایام فاطمیه اول مراسم ویژه ای اجرا کردیم و برای سوم جمادی الثانی سالروز شهادت اسوه ولایتمداری و ایمان، حضرت فاطمه زهرا(س) که مصادف با چهارم نوروز می شود برنامه ای فاطمی را در روستا داریم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج  خواهران سنگده  گفت: انجام فضا سازی روستا با تعبیه بنر های مناسبتی نوروز و ایام فاطمیه در سطح روستا، ورودی، خروجی، اماکن استراتژیکی عبور میهمانان نوروزی و ... با مضامین گرامی داشت ایام شهادت و خیر مقدم گویی  و نیز پیام های آمرانه اسلامی در باب حفظ حجاب، رعایت شئونات اسلامی ، حیا و شخصیت انسانی از اقدامات فرهنگی خواهران بسیج به شمار می آید.

وی  تمهیدات برای فضا سازی روز میلاد کوثر قرآن و نبی اسلام(ص) را در دهه دوم فروردین از اقدامات خود دانست و در انتها  سلامتی امام زمان(عج)،عزت و سلامتی ولی فقیه امام خامنه ای و  بهروزی مومنین ، متقین ، بسیجیان پاسدار انقلاب اسلامی و گستردگی پرچم واقعی اسلام در همه جهان را مسئلت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار