در گفتگو بسیج با بیاتیان مطرح شد:

شانه خالی کردن وزارت ارشاد از افتضاح خوانندگی زنان در کشور

نمایده مردم بیجار گفت: کار فرهنگی زمان زیادی می طلبد ولی به عقیده من اگر بخواهیم در این زمینه نتیجه بگیریم باید از افرادی استفاده کنیم که علاوه بر داشتن تخصص معتقد و متعهد هم باشند.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۲۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

سید محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار حوزه عفاف و حجاب خبرگزاری بسیج با اشاره به عدم مدیریت یکپارچه در حوزه عفاف و حجاب، گفت: ما با تعدد متولیان و دستگاه های تصمیم گیرنده پیرامون حجاب مواجه هستیم و اگر متولی اصلی را مشخص می کردیم و کار را به او می سپردیم مشکل حجاب خیلی زودتر حل می شد.

وی افزود: اگر چه کار فرهنگی زمان زیادی می طلبد ولی به عقیده من اگر بخواهیم در این زمینه نتیجه بگیریم باید از افرادی استفاده کنیم که علاوه بر داشتن تخصص معتقد و متعهد هم باشند کار فرهنگی به بودجه نیاز دارد ولی ما قبل از انقلاب نه دستگاهی در اختیارمان بود و نه بودجه خاصی داشتیم ولی آن تعهدی که وجود داشت جواب داد.

بیاتیان با تأکید بر همراه کردن مردم و بدنه اجتماعی در این زمینه گفت: در دوره دفاع مقدس بیشتر از جنگ سخت اعتقاد و باور و ایمان ما بود که نتیجه داد نه سلاحهای پیشرفته ای که ما نداشتیم و تا امروز هم نظام از برکت همان کارها است که حفظ شده است در بحث فرهنگی هم اگر سرمایه گذاری معنوی کنیم حتما نتیجه مثبت می گیریم.

نمایده مردم بیجار در خاتمه در مورد اقدام اخیر وزارت ارشاد در مورد تک خوانی زنان گفت: این که این وزارتخانه می گوید این مجوز جدا از عملکرد این مجموعه است نافی مسئولیت این دستگاه نیست و آقای وزیر باید در این زمینه پاسخگو باشد تا از فضایی که به وجود آمده سوء استفاده نشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار