راهیان نور /51

برنامه فرهنگی راهیان نور در جلوگیری از تحریف و انحراف حوادث دوران دفاع مقدس تاثیرگذار است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: برنامه فرهنگی راهیان نور در جلوگیری از تحریف و انحراف حوادث دوران دفاع مقدس تاثیرگذار است.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۷۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
سردار جهانبخش کرمی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: اردوهای راهیان نور هر سال با حضور زائران و علاقه‌مندان در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش فرماندهان و سازمان بسیج کاروان‌های راهیان نور هر ساله به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید به اینکه اعزام زائران به مناطق عملیاتی فقط مختص ایام نوروز و اسفند ماه نیست، افزود: زائران و علاقه مندان در طول تابستان به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: همچنین در پاییز سال گذشته دانش‌آموزان مدارس استان زنجان به منطقه عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند.

کرمی با بیان اینکه اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 27 اسفند ماه آغاز میشود، متذکر شد: در این دوره کاروان‌های دانشجویی، محلات و اقشار مختلف جامعه به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در طول اردوهای راهیان نور برنامه‌های مختلف تخصصی و فرهنگی برای زائران حاضر در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام و مردم در مقابل یک تهاجم همه جانبه دشمنان جنگیدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس همه ابرقدرت‌ها با همه توان از لحاظ سیاسی، نظامی، مالی و اقتصادی رژیم صدام را حمایت کردند، ابراز داشت: رژیم صدام با کمک این ابرقدرت‌ها و وابسته به آنها جنگ تحمیلی را آغاز کردند.

این مسئول به اهداف دشمنان از آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و متذکر شد: هدف دشمنان از بین بردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

کرمی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام و مردم در طول هشت سال حماسه‌ای جاودانه خلق کردند، یادآور شد: کسانی که در کوچه‌های خرمشهر جنگیدند و چه کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه آفریدند صحنه‌های زیبایی را خلق کرده و در مقابل همه دنیا ایستادند.

وی حماسه دفاع مقدس را حماسه‌ای پرافتخار دانست و اظهار داشت: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حماسه رزمندگان اسلام و حفظ روحیه جهاد و شهادت برنامه‌های معنوی و فرهنگی مختلفی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات