خبرهای داغ:
در آخرین چهارشنبه سال:

برگزاری مراسم زیارت عاشورا با حضور کارکنان سپاه ولی عصر(عج)خوزستان

مراسم پرفیض و معنوی زیارت عاشورا با حضور سردار شاهوارپور فرماندهی سپاه ولی عصر(عج)خوزستانو حجت الاسلام سید محمود موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و کلیه کارکنان سپاه ولی عصر(عج)در محل سازمان راهیان نور خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۹۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان:

مراسم معنوی و پرفیض زیارت عاشورا با اجرای حاج صادق آهنگران و حضور مسئولین و و کارکنان سپاه ولی عصر(عج)خوزستان در محل راهیان نور استان برگزارشد.

سردار شاهوار پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اعلام کرد:

سفر راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس امسال با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم سراسر کشور قرارگرفته  و کاروانهایی که به صورت دانشجویی و خانوادگی برای زیارت تدارک سفر دیده انداز سراسر کشور در حال ورود به خوزستان هستند.

ایشان از تشکیل جلساتی با استاندار در خصوص ایمنی جاده ها و پلیس راه و ترابری خبر داد و گفت: با اجرای مانور ایمنی درجاده ها ،اداره راه و ترابری اعلام آمادگی خوبی جهت خدمات رسانی به راهیان نور کردند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج)خوزستان به چندین موضوع در خصوص راهیان نور اشاره نمود و گفت:امکان اسکان راهیان نور بصورت موقت و با امکانات وجود دارد و مدارس و دانشگاه ها جهت این امر مهیا شده اند.وی در خصوص تغذیه سالم و خدمات تغذیه ای جهت راهیان نور زیر نظر بهداشت و درمان و مجموعه های مرتبط با سپاه و بسیج اشاره نمود و افزود:

امنیت و ایمنی زائرین در یادمانها از موضوعاتی است که روی آن  بسیار کار شده و همکاری مردم با خادمین یادمانهای دفاع مقدس را می طلبد،در پایان از صدا و سیمای مرکز خوزستان و اصحاب رسانه استان جهت انعکاس و پوشش خبری این واقعه عظیم در کشور تشکر و قدر دانی نمود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها