راهیان نور/57

رسانه ها نقش تاثیرگذاری در انعکاس موضوعات فرهنگی به ویژه راهیان نور دارند

معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: رسانه ها نقش تاثیرگذاری در انعکاس موضوعات فرهنگی به ویژه راهیان نور دارند.
کد خبر: ۸۵۰۵۹۹۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
کیهان قهرمانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج درزنجان ضمن تشریح برنامه های اردوگاهی اظهار کرد: اگر می خواهیم معجزه معنویت را ببینیم حتما باید از مناطق عملیاتی بازدید کنیکم و به شهدا عهد و پیمان دیگر ببندیم، که ایران اسلامی هرچه دارداز شهدا است.

وی با اشاره به اینکه انسان اگر بخواهد زندگی سالم و بدون دغدغه آرام داشته باشدو دچار آفت ها و لغزش ها نشود،باید از سرزمین های عملیاتی بازدید کند، اضافه کرد: راهیان نور فرصتی برای بازبینی اعمال و تجدید پیمان دوباره با شهدا است.

معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان مناطق عملیاتی را کربلای ایران معرفی کرد و گفت: رفتن به اردوهای راهیان نور فرصتی را برای همه مردم فراهم می کند تا اقشار مختلف مردم با دلاوری های شهدا آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور فرصت مناسبی برای فهم این قضیه است که راه سعادت از راهیان نور می گذرد، افزود: اگر نگاه عمیق داشته باشیم، خواهیم دید که راهیان نور واژه ای مقدس است و یک دانشگاه جامع و کامل برای آموزش معارف دینی محسوب می شود.

قهرمانی با بیان اینکه دیروز رزمندگان مسئول دفاع از خاک مقدس ایران اسلامی بودند، تصریح کرد: امروز نیز جوانان وظیفه حفاظت از آرمان های دفاع مقدس را به عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه جوانان امروزی مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان است، گفت: دشمن با این اقدامات به سراسر کشور نفوذ کرده و خانواده و جوانان را هدف قرار داده است.

معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان ادامه داد: برای ترویج سبک زندگی اسلامی با نگاه به زندگی شهیدان و با ترویج سبک زندگی دفاع مقدس باید به اردوهای راهیان نور سفر کرد و از خون شهدا پاسداری کرد.

وی همچنین به نقش تاثیرگذار رسانه ها در انعکاس موضوعات فرهنگی اشاره کرد و افزود: رسانه ها در این راستا باید حضور پرشور و به هنگام داشته و این حرکت بزرگ فرهنگی را به همه دنیا مخابره کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات