فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با بسیج:

باید در مقابل تهدید‌ها، تحریم‌ها و فشارها ایستاد

فرمانده سپاه فتح گفت: تحقق شعار سال ضرورتی است که رهبری تشخیص داده اند وموجب ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین مردم و مسوولان می شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۱۹
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با بسیج گفت : آنچه رهبری فرمودند ضرورتی است که تشخیص داده اند و در شرایط کنونی موجب ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین مردم و مسوولان می شود.

وی با اشاره به اینکه دور اندیشی مقام معظم  رهبری در راهنمایی و نشان دادن راه برای مسئولان و مردم یک قوت و اندیشه راه برای پیشرفت و ترقی کشور است گفت: آنچه مهم است ضرورت تبیین و تحقق فرمان سال است که هم مردم و هم مسئولان باید در راستای تحقق آن فعالیت کنند.

فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت:هم زبانی مردم و ملت با همدلی در راستای محافظت از آرمانهای انقلاب اسلامی و ملت بسیارضروری است .

وی با توجه به وضعیت کنونی کشور از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تاکید کرد: در چنین شرایطی توجه مردم و مسوولان باید بیشتر به سمت همدلی و همزبانی و پرهیز از اختلافات و مشاجرات معطوف شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران با تمام توان شعار رهبر انقلاب را مبنا و سرلوحه فعالیت ها و اقدامات خود قرار خواهد داد گفت :باید درمقابل تهدید‌ها، تحریم‌ها و فشارها ایستاد و با مقاومت راه پیروزی را هموار کرد و با تلاش و کوشش و فعالیت همدلانه مشکلات را از سر راه برداریم تا به پیروزی برسیم.

ارسال نظرات