راهیان نور/74

دو هزار نفر از زنجان در قالب کاروانهای راهیان نور به جنوب کشور اعزام شدند

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: دو هزار نفر از این استان در قالب اردوهای راهیان نور به جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۱۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

عبدالکریم مرادی  با اشاره به اینکه اعزام اردوهای راهیان نور به جنوب کشور از 27 اسفند سال گذشته با جدیت بیشتری آغاز شده است، افزود: تاکنون اردوهای راهیان نور در قالب بسیج محلات، اساتید و دانشجویی به مناطق عملیاتی یاد شده اعزام شده اند.


وی یادآوری کرد: شب گذشته نیز 700 نفر با 11 دستگاه اتوبوس از مناطق مختلف این استان به جنوب کشور رهسپار شدند.

مرادی پیش بینی اعزام اردوهای راهیان نور این استان به مناطق جنوب کشور را پنج هزار نفر بیان کرد و افزود: این تعداد افراد با 113 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه شمار اعزام اردوهای راهیان نور این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش نشان می دهد، اظهار کرد: بر اساس سهمیه ابلاغی از سازمان بسیج، نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم اما عوامل دیگری در کاهش آن دخالت دارد.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان کیفیت گرایی و تامین اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز اردوگاه شهید باکری زنجان واقع در خرمشهر استان خوزستان را از جمله علل کاهش این اعزامها برشمرد.


وی یادآوری کرد: با سازو کارهای فراهم شده اردوگاه شهید باکری این استان در خرمشهر تکمیل شده و ظرفیت پذیرش 800 نفری را دارد.

مرادی ابراز کرد: بیشترین متقاضیان اعزام کاروانهای راهیان این استان را جوانان تشکیل می دهند که همه ساله شمار ثبت نام شدگان برای این سفر معنوی افزایش می یابد.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: شمار اعزام خواهران با محدویت مواجهه شد و تلاش می شود در سال آینده این روند وضعیت مطلوب تری داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات