بیش ازهفت هزارنفربه دلیل بارندگی شدید دربویراحمداسکان اضطراری یافتند

رییس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر بویراحمد گفت: شب گذشته هفت هزار و 610 نفر مسافر نوروزی به دلیل بارندگی شدید در نمازخانه ها و میهمانسراهای اداره ها، مدارس، سالن های ورزشی و حسینیه های این شهرستان اسکان و اسکان اضطراری یافتند.
کد خبر: ۸۵۰۶۶۴۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
محمد حسین زاده روز افزود: با وجود فراهم بودن تمام امکانات برای ارایه خدمات اسکان در بویراحمد و آمادگی لازم در راستای پذیرایی از گردشگران نوروزی این شهرستان شب گذشته به دلیل شدت بارش باران برخی مدیران اداره های عضو ستاد خدمات سفر شامل مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار و فرمانده انتظامی بویراحمد تا اوایل صبح امروز (دوشنبه) اقدام به هدایت میهمانان نوروزی به محل های اسکان می کردند.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته حدود دو هزار و 706 مسافر نوروزی از پارک ها و جاذبه های طبیعی، گردشگری و تاریخی شهرستان بویراحمد بازدید داشته اند.

بارش باران که از شامگاه چهارشنبه 27 اسفند 93 در بسیاری از نقاط کهگیلویه و بویراحمد آغاز و تا اوایل صبح امروز (دوشنبه) نیز ادامه داشت مشکلاتی را برای اسکان گردشگران نوروزی این استان ایجاد کرد.

شهرستان بویراحمد به مرکزیت یاسوج دارای مکان های گردشگری، سیاحتی و زیارتی متعددی شامل آیشار یاسوج، حرم امامزاده عبدالله (ع)، تنگ گنجه ای و تنگ مهریان بوده و در ایام مختلف سال به ویژه تعطیلات نوروز میزبان گردشگرانی از سراسر کشور است.
ارسال نظرات