معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تخریب ۴پل بر اثر سیلاب

نیک اقبالی، کلوار، دشتروم و نرماب را برخی از مناطقی دانست که روستاهای آن دچار مشکل شدند و گفت: نیروهای امداد رسان برای امدادرسانی به این مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۰۶۶۵۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی روزهای اخیر بسیاری از مسئولین استان به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای کاهش خسارتهای ناشی از بارشها بودند.

پژمان نیک اقبالی در گفتگو با خبرنگاران افزود: بارش شدید باران در روزهای اخیر موجب طغیان رودخانه های دائمی و فصلی در این استان شده است که طی آن چهار پل روستایی تخریب و راه ارتباطی تعدادی روستا قطع شد.

وی بیان کرد: با تلاش دستگاههای اجرایی و خدمات رسان استان راه این روستاها باز شده  و بسیاری از آنها از  محاصره آب خارج شدند.

نیک اقبالی، کلوار، دشتروم و نرماب را برخی از مناطقی دانست که روستاهای آن دچار مشکل شدند و گفت: نیروهای امداد رسان برای امدادرسانی به این مناطق اعزام شدند.

معاون عمرانی استاندار استان همچنین گفت: شب گذشته نیز در پی طغیان رودخانه بشار و بسته شدن دو دریچه پل ورودی شهر یاسوج، آب تا روی پل بالا آمده بود که با تلاش دستگاههای ستاد بحران استان این دریچه ها باز و از تخریب پل جلوگیری شد.

وی همچنین از در معرض سقوط قرار گرفتن دو دکل برق در جاده یاسوج به کاکان خبر داد و اظهار داشت: به همت نیروهای شرکت توزیع برق این استان درشب گذشته از سقوط این دو دکل نیز جلوگیری شد.

نیک اقبالی همچنین به وضعیت پیش آمده برای عشایر در حال کوچ طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: نیروهای امدادرسان اقدام به توزیع آذوقه و سایر ملزومات مورد نیاز برای عشایر حادثه دیده کردند.

وی بیان داشت: به رغم بارشهای روزهای اخیر، همه محورهای مواصلاتی استان باز هستند و آمد و شد در آن ها جریان دارد.

ارسال نظرات