خبرهای داغ:

شهدا امامزادگان عشق/هدف نهایی قدس و نابودی اسرائیل است

خبرگزاری بسیج: یکی از راویان راهیان نور شهداي عاشوراي تبريز صبح امروز در حاشيه اعزام اين كاروان، از شهدا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب امامزادگان عشق یاد کرد و گفت: شهدا تربیت یافتگان مادرانی بودند که امام راحل از آنها به عنوان سربازان خود در گهواره ها نام برد.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۴۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

کاظم اصل احمدنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نسل امروز باید بدانند در جنگ تحمیلی ما جنگ نکردیم بلکه کار ما دفاع بود، افزود: نسل جوان جویا و تشنه حقایق آن دوران هستند که باید به آن ها بازگو و منتقل شود تا با این بخش از تاریخ کشور خود که معاصر با آن هستند آشنا شوند.

وی ادامه داد: جوانان امروز باید بدانند اگر امام خمینی(ره) آن روز با دوراندیشی خود فرمودند: «راه قدس از کربلا می گذرد» برای این نکته بود که ما دفاع کردیم و دفاع ما همچنان تا رسیدن به قدس و نابودی اسرائیل ادامه دارد و جنبش های اخیر در کشورهای عراق، سوریه و یمن با الگوگیری از دفاع و هدف ماست.

اصل احمدنژاد اظهار کرد: دوران دفاع مقدس ما با معادلات نظامی دنیا قابل مقایسه نیست چراکه نه در سبک کلاسیک بود و نه چریک، بلکه دفاعی بود که فرمانده همپای رزمنده و نیروی تحت امرش می جنگید و شهید مهدی باکری از جمله افراد شاخص در این خصوص است.

وی همچنین ولایتمداری را مهم ترین نکته در طول دوران دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: رزمندگان با لبیک به امام راحل که سجایای اخلاقی ایشان مورد توجه همه رزمندگان بود توانستند موفق باشند و امروز هم خط ولایت برای ما مهم ترین نکته در موفقیت و پیشرفت است چراکه هرجا ولایتمداری بوده به موفقیت دست یافتیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به مطلوب تر شدن اردوهای راهیان نور در کیفیت آنها، افزود: سال های گذشته مناطق پشت سرهم و با عجله بازدید می شد ولی با توجه به تاکید رهبر فرزانه انقلاب و برنامه ریزی هایی که در این خصوص در طی این دو سال اخیر انجام می شود کیفیت آنها بهتر شده است.

وی حضور راویان دفاع مقدس را در کاروان ها علاوه بر یادمان ها و پرداخت تخصصی به اطلاعات دوران دفاع مقدس را از نقاط قوت اخیر در این اردوها برشمرد و خاطرنشان کرد: جای بسی خوشحالی است که راویان جوان که به عنوان راویان نور در مناطق و کاروان ها حضور می یابند توانسته اند در کنار راویان دوران دفاع مقدس با دوره هایی که دیده اند و کسب اطلاعات آن دوران به غنابخشی مطالب کمک کنند.

کاظم اصل احمدنژاد به مدت 80ماه در جبهه حضور و در عملیات های مختلفی پس از عملیات بیت المقدس در کسوت بی سیم چی شرکت داشته که هم اکنون نیز به عنوان راوی کاروان های راهیان نور را همراهی می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار