راهیان نور/128

اردوی سرزمین های نور سپاه ناحیه زنجان با حضور بیش از 750 نفر از زائرین در سرزمین های نور ،به پایان رسید

دومین و آخرین گروه از زائرین اعزامی سپاه ناحیه زنجان ، پس از زیارت زیارتگاه های های مختلف مناطق عملیاتی جنوب ، اهواز را ترک کرده و وارد زنجان شدند .
کد خبر: ۸۵۰۷۵۳۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶


ابوالفضل طهماسبی فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به تلاش های عوامل اجرایی در جهت بهتر برگزار شدن این اردوها ، از زائران طلب دعای خیر نمود و گفت : امسال بیش از 750 نفر از مردم شهیدپرور و بسیجیان خواهر و برادر شهرستان زنجان در قالب 13 اتوبوس ، از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کرده و زیارتگاه های مختلف از جمله : فتح المبین،شلمچه،طلائیه،هویزه و ... را زیارت نمودند .

وی افزود : بسیجیان و علاقه‌مندان با حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس با اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند و اردوهای راهیان نور سبب انتقال فرهنگ دفاع و شهادت به مردم و به ویژه نسل جوان برگزار می‌شود.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور گفت : باید در راستای توسعه و گسترش فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه گام بر داریم و این مهم تنها با شناخت شهدا و شناساندن این فرهنگ به نسل های سوم و چهارم انقلاب میسر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان افزود : اولین گروه از زائرین سرزمین های نور در 27 اسفند سال 93 در قالب 10 اتوبوس بسوی مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و در دومین مرحله نیز بیش از 120 نفر از بسیجیان خواهر حوزه های شهری و روستایی در قالب 3 دستگاه اتوبوس اعزام شدند .

وی در پایان از تمامی عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری این اردوها تشکر نموده و گفت : اجر و مزد خادمین شهدا و عوامل اجرایی دعای خیر شهدا و خانواده های گرامی شهداست . انشا....

ارسال نظرات