خبرهای داغ:
برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز در روز طبیعت؛

«رادیو پارک» در تفرجگاه ائل‌گلی راه اندازی مي شود

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز با تشريح برنامه ها و اقدامات این سازمان در 13 فروردین، از راه اندازی «رادیو پارک» در روز طبیعت خبر داد و گفت: بر این اساس برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی رادیویی تهیه شده که در روز طبیعت در پارک ائل گلی تبریز پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۷۷۰۱
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي محمدحسین حسن‌زاده، اظهار داشت: همه كادر سازمان پارک ها، آماده ارایه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی در روز طبیعت هستند.

وي افزود: ناظران فضای سبز در روز طبیعت، در همه پارک ها حضور داشته و با همکاری و مشارکت شهروندان، تدابیر لازم براي صیانت از فضای سبز شهری به کار گرفته می شود.

حسن زاده با تاكيد به اينكه باید توجه ویژه ای به حفظ پاكيزگي طبيعت در این روز شود، گفت: در همین راستا، طرح توزيع كيسه هاي زباله تر و خشك در بين شهروندان و مسافران با همكاري سازمان های مديريت پسماندهاي شهرداري تبريز و اداره كل حفاظت محيط زيست استان، اجرا خواهد شد.

وي با اشاره به حضور پرازدحام شهروندان در تفرج گاه هایی همچون ائل گلی، ائل داغی و عباس میرزا در روز طبیعت، ابراز داشت: از همین رو برنامه ریزی های لازم برای فراهم کردن شرایط مطلوب براي ارائه خدمات مناسب در این مکان ها، صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز تامین آب آشامیدنی و همچنین تعبیه مخازن آب برای شستشوی ظروف را از ضروری ترین نیازهای شهروندان در روز طبیعت عنوان و بيان كرد: خوشبخاته شرایط لازم برای تامین این نیاز در مکان های مذکور، فراهم شده است.

محمدحسین حسن زاده با تاکید بر اینکه طبیعت متعلق به همه است و عموم مردم باید بر حفظ و نگهداری آن اهتمام داشته باشند، از شهروندان خواست: از ریختن زباله در پارک ها و معابر و فضای سبز و باغ ها خودداري كرده و از قطع نهال و اشجار و صدمه زدن به درختان و گلها توسط فرزندان جلوگیری کنند.

وي با تقاضا از شهروندان برای خودداری از روشن کردن آتش در محوطه های فضای سبز، از عموم مردم خواست در حفظ سرمایه سبز شهری مشارکت كنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار