مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:

اهتمام به کار فرهنگی، ضرورتي استراتژیک است

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در دیدار مشترک با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، اهتمام به کار فرهنگی و تلاش برای پاسداری از ارزش های فرهنگی جامعه را ضرورتي جدی و لازم و استراتژيك دانست.
کد خبر: ۸۵۰۷۷۰۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حسین آذرنیا، گفت: هجمه فرهنگی به صورت یک برنامه منسجم در حال تهدید ارزش های اخلاقی و دینی اجتماع است و در صورت غفلت در برخود با هر یک از این موارد، باید منتظر عواقب ناخوشایند آن در نسل های آينده باشيم.

وی افزود: خانواده به عنوان یک نهاد سنتی و ارزشی در معرض این تهدید است و رسانه های بیگانه با برنامه ریزی های هوشمندانه در تلاش برای کاستن از ارزش های آن هستند تا اهداف و نیات خود را پیاده کنند.
آذرنیا راهکارهای فرهنگی را یگانه شاه کلید مقابله با این تهدیدها عنوان و بيان كرد: از آنجا که ابزار کار آنها فرهنگ و هنر است، به همین خاطر جز این دو زبان نمی توان با زبان دیگری با این تهدید به مقابله برخواست.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تاکید به اهمیت کار فرهنگی در برخورد با تهدیدهای نرم، خاطرنشان کرد: بسیاری از ارزش های نظام اسلامی مرهون مجاهدت های خاموش و گویای فرزندان این مروز و بوم است و نباید این مهم از یادها برود.

عزت الله جعفری، خاطرنشان کرد: باید با سیاستگذاری های درست و اصولی و تلاش در جذب همه فرزندان این سرزمین به ارزش های فرهنگی و اخلاقی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بتوان با تهدیدهای دشمنان مقابله کرد.

ارسال نظرات