نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

احمد شهید عروسک خیمه‌شب‌بازی ضد انقلاب است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این انتخاب با اهداف کاملا سیاسی انجام پذیرفته و برآورده کردن منافع سیاسی کوته‌بینانه چند کشور از جمله اهداف آن محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۸۰۰۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، منصور حقیقت‌پور با اشاره به تمدید ماموریت یکساله احمد شهید به عنوان گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران توسط شورای حقوق بشر گفت: این انتخاب با اهداف کاملا سیاسی انجام پذیرفته و برآورده کردن منافع سیاسی کوته‌بینانه چند کشور از جمله اهداف آن محسوب می‌شود.
وی رفتار دوگانه غربی‌ها در ارتباط با مسئله حقوق بشر را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای آمریکایی‌ها رفتارهای ضد حقوق بشری در کشورهای ارتجاعی و بدون حقوق دموکراتیکی چون عربستان سعودی کاملا قابل قبول است و در قبال اقدامات ضد حقوق بشری در کشور یاد شده هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.
 وی گفت: باید تمام حرف‌های ضد و نقیض احمد شهید به بایگانی سپرده شود چرا که همه شخصیت مزدوری وی را می‌شناسند.
وی در ادامه ادعاهای اردوغان مبنی بر ادامه‌دهنده راه سلاطین امپراطوری عثمانی را یک ادعای واهی و توهم‌آمیز ذکر کرد و گفت: سیاست ترکیه و اردوغان در سال‌های اخیر در قبال تحولات منطقه سیاستی تنش‌آفرین همراه با مداخلات بی‌ثمر است که جز بی‌آبرویی اردوغان و حامیانش هیچ نتیجه‌ای را به دنبال نداشته است.
وی افزود: مردم ایران و قاطبه نمایندگان مجلس با حضور اردوغان در ایران اسلامی مخالف هستند و تنها راه ورود وی به کشور ایران عذرخواهی رسمی و عقب‌نشینی از مواضع ضدایرانی اتخاذ کرده است.
وی در پایان گفت: تا زمانی که اردوغان دست از عربده‌کشی سیاسی و وابستگی خود به نظام‌های دیکتاتور برنداشته و اعلام نکرده است که در این ماجراجویی‌ها دچار اشتباه و خطا شده است حق حضور در ایران اسلامی را به عنوان یک سرزمین ارزشی و الهی ندارد.
منبع: کیهان
ارسال نظرات