امسال طرح های نیمه تمام شهرداری اردبیل تکمیل می شود

شهردار اردبیل اولویت اقدامات شهرداری در سال جاری را اجرا و به اتمام رساندن طرح های نیمه تمام در حوزه های مختلف عمرانی ، فضای سبز ، زیباسازی ، فرهنگی و ورزشی بیان کرد.
کد خبر: ۸۵۰۸۳۸۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،صدیف بدری در جلسه شورای مدیران شهرداری اردبیل گفت: مجموعه شهرداری اردبیل با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف همدلی و هم زبانی با ملت به ویژه شهروندان قدرشناس اردبیل را بیش از پیش سرلوحه کارهای خود قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای به موقع طرح های نیمه تمام شهرداری از مدیران مناطق و سازمان های تابعه خواست برای تکمیل طرح های نیمه تمام در حوزه های مختلف از جمله توسعه فضای سبز ، زیباسازی ، آسفالت ، اجرای کانال های سنگی ، لکه گیری معابر و نصب پل های عابر پیاده تا عید مبعث امسال تلاش کنند.
او اظهار کرد: صرفه جویی آگاهانه در هزینه های جاری و اقلام مصرفی در مجموعه شهرداری نیز می تواند به رفع و تعدیل برخی مشکلات مالی کمک کند.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز گلایه از عدم کاشت درخت و نهال به تعداد مناسب و مورد نیاز در پارک ها و بوستان های سطح شهر اردبیل به ویژه در محیط پیرامون دریاچه شورابیل از سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اردبیل خواست با تمام توان نسبت به کاشت گونه های مناسب و به اندازه درختان در سطح شهر اقدام کرده و برای جبران این کمبود تلاش مضاعف تری داشته باشد.

او ساماندهی ورودی ها و خروجی های شهر اردبیل را از دیگر برنامه های اولویت دار برای مدیریت مناطق شهرداری اردبیل ذکر کرد.

شهردار اردبیل اظهار کرد: ورودی شهر اردبیل از سمت جاده خلخال و سرچم که ورودی اصلی شهر نیز است فضای مناسبی ندارد و با اجرای به موقع و اصولی مسیر کندرو ، جدول گذاری ، آسفالت و کاشت گونه های مناسب درخچه های زینتی و ترِون باید هر چه سریع تر و با کیفیت بیشتر نسبت به ساماندهی این ورودی و سایر ورودی های شهر اقدام شود.

بدری به آماده بودن زیرساخت ها و نقشه های اجرایی لازم برای ممیزی املاک مناطق شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: کار بلوک بندی طرح ممیزی املاک نیز به پایان رسیده و انتظار می رود این کار تا پایان امسال دست کم در دو منطقه شهرداری به طور کامل محقق شود.

به گفته شهردار اردبیل اقداماتی از جمله تعیین محدوده خدمات شهری به وسیله روپرگذاری پیرامون شهر، تداوم فعالیت های مربوط به شهرداری الکترونیک در مناطق و تکمیل فیبر نوری ، اتمام عملیات آسفالت نیمه تمام کوچه ها و معابر برخی شهرک ها ، زمان بندی اجرای پروژه ها ، کنترل پروژه ، طرح های بزرگ مشارکتی با بخش خصوصی و واگذاری کار جمع آوری و انتقال نخاله های ساختمانی به پیمانکاران بخش خصوصی از دیگر اقداماتی است که در سال 94 با جدیت پیگیری خواهد شد

ارسال نظرات