حضور 2 هزار مهمان نوروزی در مناطق یادمانی شهرستان بانه

فرمانده سپاه بانه گفت: از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 14 فروردين ماه سال 94 بالغ بر 2 هزار نفر از مهمانان نوروزي شهرستان بانه از يادمان هاي دفاع مقدس اين شهرستان بازديد كردند.
کد خبر: ۸۵۰۸۵۷۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ يعقوب صفاري فرمانده سپاه شهرستان بانه با اعلام اين خبر اظهار داشت: شهرستان بانه بواسطه داشتن يادمان شهداي غريب و گمنام سيران بند، يادمان هشت سال دفاع مقدس بوالحسن و پارك 15 خرداد هر ساله پذيراي كاروان هاي زائران راهيان نور از سراسر كشور مي باشد.

وي با بيان اينكه امسال بالغ بر 2500 نفر از مسافران نوروزي در محل های اختصاص یافته به زائران راهيان نور در پادگان شهيد نصرالهي توسط سپاه بانه اسکان داده شده€اند افزود: از اين تعداد مسافر نوروزي، بالغ بر 2000 نفر آنان از يادمان هاي هشت سال دفاع مقدس اين شهرستان بازديد كردند.

صفاري خاطرنشان كرد: اعزام كاروان راهيان نور عمومي از سراسر كشور براي بازديد از مناطق یادمانی امسال نيز به روال سال هاي گذشته بصورت رسمي از ارديبهشت ماه آغاز و تا پايان شهريور ماه هم ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه بانه تصريح كرد: با اتمام اعزام كاروان هاي راهيان نور عمومي به بانه و آغاز مهر ماه زائران دانش آموزي از استان و سراسر کشور به یادمان شهدایاین شهرستان اعزام خواهند شد.

فرهاد غلامی مسئول سازمان راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس کردستان نیز در سخنانی اظهار داشت: بیش از 3 هزار نفر از مسافران نوروزی در طول تعطیلات نوروز امسال در مناطق یادمانی استان کردستان حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در سال 94 نیز استان کردستان از ابتدا تا پایان سال آماده پذیرش زائرین راهیان نور می باشد و تمهیدات لازم برای اسکان زائرین راهیان نور دیده شده است و زیر ساخت ها نیز آماده می باشد.

غلامی خاطر نشان کرد: اگر چه اعزام كاروان راهيان نور به صورت عمومي از سراسر كشور از بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود و بعد از آن با شروع فصل اعزام کاروان راهیان نور به مناطق یادمانی شمالغرب شیب تند تری می گیرد، در هر صورت استان کردستان از ابتدای سال تا هر زمان که شرایط جوی اجازه بدهد پذیرای بازدید زائرین راهیان نور از سراسر کشور می باشد.


ارسال نظرات