کوثری

زمینه چینی برای"اختلاف میان مردم"هدف گروهک تروریستی منهدم شده توسط سپاه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به انهدام یک تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های کشورهای ارتجاعی منطقه جنوب خلیج فارس، گفت: این گروهک تروریستی قصد داشت با یک برنامه‌ریزی، زمینه اختلاف افکنی میان آحاد مردم ایران را فراهم کند.
کد خبر: ۸۵۰۸۸۸۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،اسماعیل کوثری درباره انهدام یک تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه و هلاکت اعضای آن توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، خاطر نشان کرد: ایران در زمینه مبارزه با تروریسم عملکرد تحسین برانگیزی دارد .

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در مرزهای مشترک با پاکستان هم شاهد برخی از اقدامات تروریستی توسط گروهک های معاند بوده‌ایم، گفت: متاسفانه مسئولان پاکستانی توانایی لازم را برای مبارزه با ترروریسم ندارند.

وی یاد آورشد: ما با مقامات پاکستانی جلسات متعددی درزمینه مبارزه با تروریسم داشته‌ایم اما متاسفانه برخی از مسئولین پاکستان بطورعمدی با گروهک‌های معاند مبارزه نمی‌کنند تا این افراد به سادگی به مرزهای ما وارد شوند.

به گزارش میزان ، صبح امروز دوشنبه یک تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه در منطقه «قصر قند» و «نیک شهر» در جنوب شرق کشور با اقدام قاطع رزمندگان قرارگاه نیروی زمینی سپاه منهدم و اعضای آن به هلاکت رسیدند.


منبع: خبرگزاری میزان

ارسال نظرات