فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه پاسداران در نقطه اوج آمادگی دفاعی و اعتقادی است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز زیر سایه ولایت و تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا، سپاه پاسداران در آمادگی دفاعی و اعتقادی در نقطه اوج قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۰۹۱۳۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار هامون محمدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال "هم دلی و هم زبانی دولت و ملت" اظهار کرد: سپاه قدس گیلان از آمادگی کامل برای اجرای فرامین رهبری برخوردار است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در پی اجرای منویات مقام معظم رهبری است تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی همواره در دفاع از انقلاب با اخلاص وارد صحنه شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: امروز زیر سایه ولایت و تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا، سپاه پاسداران در آمادگی دفاعی و اعتقادی در نقطه اوج قرار گرفته است.

سردار محمدی با اشاره به شعار سال گفت: رهبری با هوشمندی و هدفمندی سال را نامگذاری نمودند و ما نیز به عنوان یک سرباز و جانثار، مطیع رهبری و گوش به فرمان ایشان خواهیم بود.

وی به فعالیت های سپاه قدس گیلان در ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: اعزام کاروان های راهیان نور یکی از مهمترین اقدامات سپاه در ایام نوروز بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود: در مذاکرات هسته ای 6 کشور قدرتمند در تقابل با ایران اسلامی هستند که به برکت خون شهدا با اقتدار توانستیم به بخش هایی از مطالبات خود دست یابیم.

سردار محمدی در پایان خاطرنشان کرد: هدایت های مقام معظم رهبری و شکوه مقاومت مردم نجیب و آزاده ما، رئیس‌جمهور آمریکا را به پرده‌برداری از این اعتراف بزرگ تاریخی مجبور ساخت که گزینه‌ نظامی و استمرار تحریم‌ها ایران را قوی‌تر و مصمم‌تر خواهد‌ کرد.

ارسال نظرات