فرمانده سپاه قدس گیلان در گفتگو با بسیج:

حضور فعال در صحنه های مختلف با حفظ عفت و حجاب بزرگترین درس عملی حضرت زهرا (س) است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: یکی از بزرگترین درس های عملی از حضرت زهرا (سلام الله علیها ) حضور فعال در صحنه های اجتماعی، سیاسی با حفظ عفت و حجاب و ارزش های وجودی زن است که در انقلاب اسلامی جلوه یافت و الگو برای زنان مسلمان در سطح جهان شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۳۶۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

سردار هامون محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) و روز زن اظهار کرد: نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) یادآور عظمت، قداست فوق العاده شجاعت بی نظیر و کرامت والای انسانی است.

وی با بیان اینکه این بانوی بزرگ اسلام در عمر کوتاه خود آثار گرانبهایی از قول و عمل به یادگار گذاشته اند افزود: فداکاری حضرت زهرا سلام الله علیها در راه خدا به حدی است که قلم نگارش و زبان از بیان آن ناتوان است که رهبر معظم انقلاب می فرماید" زهرای اطهر(س) در ابعاد سیاسی و اجتماعی و جهادی یک شخصیت ممتاز و برجسته است، به طوری که همه ی زنان مبارز و انقلابی و برجسته و سیاسی عالم می توانند از زندگی کوتاه و پر مغز آن زن که در بیت انقلاب و در آغوش پدری می گذراند که همواره در یک مبارزه عظیم جهانی بود، درس بگیرند".

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: هر چند آن حضرت زندگی کوتاهی داشتند، اما این زندگی از جهات و مبارزه، تلاش و کار انقلابی، و صبر انقلابی و درس فداکاری و آموزش به دیگران و سخنرانی و نبوت و دفاع از ولایت و نظام اسلامی دریای پهناوری از تلاش و مبارزه و کار است که در نهایت هم بهه شهادت ختم می شود.

سردار محمدی زندگی پر معنا و جهادی حضرت زهرا (سلام الله علیها ) را بسیار عظیم و فوق العاده و بی نظیر دانست و گفت: یکی از بزرگترین درس های عملی از حضرت زهرا (سلام الله علیها ) حضور فعال در صحنه های اجتماعی، سیاسی با حفظ عفت و حجاب و ارزش های وجودی زن است که در انقلاب اسلامی جلوه یافت و الگو برای زنان مسلمان در سطح جهان شد.

وی با بیان اینکه این بانوی بزرگوار الگوی بی نظیر و بی بدیلی در مادری، همسری، دختری و معلمی رای زنان است اضافه کرد: حضرت زهرا (سلام الله علیها ) سلاله ای که در خانه ی بسیار کوچک، انسان های بزرگی را تربیت کرد که دنیا را متوجه ی اسلام کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: این افتخار مادران، همسران و دختران جهان است که چنین بانویی را الگوی برتر و بهترین سرمشق خود در تربیت فرزندان، همسرداری و دختر بودن خود قرار دهند به فرموده امام راحل امام خمینی (ره)" اگر روزی باید روز زن باشد چه روزی والاتر و افتخار آمیزتر از روز ولادت با سعادت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است".

سردار محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امید است زنان مسلمان ایران و جهان با حضور بیدارگرانه خود و با علم و آگاهی، بصیرت نسبت به مسائل اسلامی و شناخت اسلام و تأسی از حضرت زهرا (سلام الله علیها) که افتخار زنان جهان است بیش از پیش این موهبت و رحمت الهی را درک کنند و حضور خود را در صحنه های گوناگون جامعه در چارچوب ارزشهای اسلامی تداوم بخشد.

ارسال نظرات