معاون رئیس‌ جمهور در امور زنان و خانواده :

پیشنهاد بررسی قانون عفاف و حجاب به شورای فرهنگی عمومی کشور ارائه شد

معاون رئیس‌ جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه پیشنهاد بررسی قانون عفاف و حجاب از سوی معاونت به شورای فرهنگی عمومی کشور ارائه شد، گفت: نگرانی‌هایی در زمینه وضعیت اشتغال زنان زندانی و اسکان آنان پس از آزاد شدن وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۱۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج؛شهیندخت مولاوردی در خصوص قانون عفاف و حجاب و اجرای آن اظهار داشت: اجرایی نشدن این قانون باید علت یابی شود تا بتوانیم در خصوص اعمال و بهبود وضعیت حجاب گامی موثر برداشته شود.

وی با بیان اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب یک ضرورت است، ادامه داد: پیشنهاد و مکاتباتی برای بررسی و اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب به شورای فرهنگی عمومی کشور ارائه دادیم که امیدواریم هر چه زودتر این امر در دستور کار قرار گیرد.

*نگرانی در خصوص اسکان و اشتغال زنان زندانی

معاون رئیس‌ جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص وضعیت اشتغال زنان زندانی در کشور بیان کرد: نگرانی‌هایی در زمینه وضعیت اشتغال زنان زندانی و اسکان آنان پس از آزاد شدن وجود دارد که لازم است برنامه‌ریزی‌های مناسب در این زمینه انجام شود.

مولاوردی با اشاره به اینکه بازدید از زنان زندانی در برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر است، خاطرنشان کرد: برخی از خانواده‌های زنان زندانی آنان را طرد می‌کنند، به همین علت این دسته از زنان پس از آزادی با مشکل اسکان مواجه هستند.

ارسال نظرات