حیدری:

فرمایشات مقام معظم رهبری راه نفوذ دشمن به منافع کشور به بهانه مذاکرات هسته‌ای را بست

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به راهبردهای کلان مذاکرات هسته‌ای در فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری راه نفوذ دشمن به منافع کشور به بهانه مذاکرات هسته‌ای را بست.
کد خبر: ۸۵۰۹۶۳۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی ، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون مذاکرات هسته‌ای گفت: رهبر معظم انقلاب مانند همیشه پیرامون مذاکرات هسته‌ای در جهت ارائه راهبردهای کلان سخنرانی کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه لوزان به واقع آنچه که اتفاق افتاده بود را تبیین کردند و به جای ذوق‌زدگی یا مخالفت صریح، موضوع را طبق نگاه واقع‌بینانه تبیین کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: از آفت‌های مذاکرات هسته‌ای و مذاکرات با آمریکا نگاه افراطی و تفریطی به این موضوع است. کسانی که نگاه افراطی به مذاکرات دارند و بحث رابطه با آمریکا را از این مذاکرات دنبال می‌کنند و نگاه مثبت و خوش‌بینانه به غرب دارند، در مدیریت داخلی دچار تنبلی مفرد هستند و راهکار بیرون رفت از مشکلات را در غرب دنبال می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: هم اینان به خطا می‌روند و هم احیانا افرادی که در نقد مذاکرات هسته‌ای اصالتا به دنبال نقد نیستند بلکه به دنبال جناح‌بازی هستند که هر دو مسیر اشتباه است.

وی با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری پیرامون مذاکرات هسته‌ای گفت: مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای نگاهی را تبیین کردند که منطقی، واقع‌بینانه و متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی است که می‌تواند در مذاکرات هسته‌ای به نفع مردم و منافع ملی ما باشد.

حیدری ادامه داد: مقام معظم رهبری در موضوع هسته‌ای این نکته را به غربی‌ها یادآوری کردند که مذاکرات مسیری برای بردگی مجدد ملت ایران به سمت آمریکا و غرب نیست بلکه برای احقاق حقوق از دست رفته ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر برداشته شدن تحریم‌ها همزمان با اجرای توافق هسته‌ای گفت: این موضع رهبری از سیاه‌بازی غرب که تحریم‌ها را وجه‌المصالحه‌ای قرار دهد تا در موضوعات دیگر از جمله موشکی به اهداف خویش برسند جلوگیری کرد. رهبری با سخنانشان تبیین کردند که این مذاکرات صرفا هسته‌ای خواهد بود و هیچ موضوع دیگری در این رابطه مطرح نیست.

وی در پایان گفت: این در حالی است که نگاه دشمن به مذاکرات هسته‌ای این است که راهی برای نفوذ بیشتر به منافع ملی و منطقه‌ای ایران اسلامی به دست آورد که مقام معظم رهبری با فرمایشات اخیرشان این مسیر را نیز بستند.

ارسال نظرات