خبرهای داغ:

جمع گرایی سیره حضرت زهرا(س)/ زنان ایران الگوی ثانوی زنان جهان هستند

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج جامعه زنان کشور در آیین جشن کوثر سپاه غدیر تبریز با بیان اینکه خداوند انسان را به قدری دوست دارد که برای هدایت او فاطمه(س) را مادر ائمه آفریده است، گفت: همه ابعاد زندگی فاطمه(س) و سیره ایشان توجه به جمع گرایی دارد برخلاف غرب که امروز بر فردگرائی تاکید می کند.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۰۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، مینو اصلانی با اشاره به اهمیت دادن به مسئولیت اجتماعی در فرزندان و مشورت با آنها افزود: فاطمه(س) در کانون خانواده خود زمینه را برای گفتمان اعضا با یکدیگر فراهم کرده بود تا فرزندانش بتوانند با ورود به اجتماع، مسئولیت اجتماعی را برعهده گیرند که زندگی ائمه(ع) نیز نشان از آن دارد.

وی با تاکید به اینکه امروز خانواده ها باید فضا را برای گفتمان فرزندان خود در جامعه فراهم کنند تا آنها بتوانند پاسخ سوالات خود را در درون خانواده کسب کنند، اظهار کرد: اگر در کانون خانواده به فرزندان اهمیتی ندهند آنها پاسخ خود را از شبکه های اجتماعی که آسیب های فراوانی نیز دارد خواهند گرفت.

اصلانی خاطرنشان کرد: امروز خانواده ها این تکلیف را برعهده دارند تا فضا را در خانواده برای حضور فرزندان خود در اجتماع به صورت معقول زمینه سازی کنند تا بتوانند با آگاهی لازم جریان شناس باشند و مادران این نکته را باید از فاطمه(س) یاد بگیرند که با جریان شناسی خود جامعه را تحلیل می کرد.

این مسئول بسیجی با اشاره به سخن امام راحل(ره) که از زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی زنان جهان نام برده است، تاکید کرد: زن مسلمان ایرانی امروز الگوی ثانوی برای زنان جهان است چراکه الگوی زن مسلمان ایرانی، بانویی همچون فاطمه(س) است.

صبح امروز(شنبه 22فروردین) جشن کوثر سپاه غدیر تبریز با حضور 45زوج بسیجی در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این کلانشهر برگزار و از همسران شهدای مدافع حرم قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار