پس از به‌ثمر رساندن گل تساوی به استقلال تهران رقم خورد

حرکت ارزشی بازیکن مازندرانی ذوب‌آهن اصفهان مقابل چشم میلیون‌ها بیننده

دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکن ساروی ذوب‌آهن اصفهان، پس از به ثمر نشاندن گل تساوی و در میان شادی و سرور هم تیمی‌های خود با بالا بردن پیراهن خود، تصویر شهید علمدار را به همگان نشان داد
کد خبر: ۸۵۰۹۹۲۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶


.

خبرگزاری بسیج مازندران، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن که می‌توانست آبی‌ها را به صدر نزدیک‌تر کند یا ذوبی‌ها را به جمع مدعیان قهرمانی برساند، در نهایت با تساوی به پایان رسید تا بیشتر از همه مدعیان قهرمانی سود ببرند!

 

در دومین دیدار از هفته بیستوپنجم رقابت‌های لیگ برتر عصر جمعه و از ساعت ۱۹، تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان به قضاوت تورج حق‌وردی به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با تساوی یکبریک به پایان رسید؛ امید ابراهیمی (۶۳ - پنالتی) برای استقلال و دانیال اسماعیلی‌فر (۷۵) برای ذوب‌آهن گل زد.

 

در این فرصت قصد بررسی و تحلیل ورزشی این دیدار را نداشته و حرکت ارزشی و قابل تأمل بازیکن ساروی میدان از هر چیز دیگری جالب توجه و برجسته است.

 

دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکن ساروی ذوب‌آهن اصفهان، پس از به ثمر نشاندن گل تساوی و در میان شادی و سرور هم تیمی‌های خود با بالا بردن پیراهن خود، تصویر شهید علمدار را به همگان نشان داد.

 

این حرکت ارزشی جوان 22 ساله مازندرانی، اوج ارادت او و دیگر فرزندان و جوانان این خطه ولایتمدار را به ساحت مقدس شهیدان سرافراز نشان داده و وظیفه مسئولان استان را در خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به جوانان باایمان و شایسته این منطقه سنگین‌تر می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها