مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

استقبال از کشتی‌‌گیران مازندرانی جام‌جهانی 2015 آمریکا

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: قهرمانان مازندرانی در جام‌جهانی 2015 کشتی آزاد تجلیل و در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از آنان استقبال می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۹۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹



 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، حبیب حسین‌زادگان  با اشاره به اینکه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با درخشش کشتی‌گیران جوان مازندرانی در خاک آمریکا با اقتدار قهرمان جام‌جهانی 2015 شد، افزود: تیم ملی کشتی آزاد بزرگ‌سالان کشورمان با درخشش کشتی‌گیران جوان مازندرانی با اقتدار در خاک آمریکا قهرمان جام‌جهانی 2015 شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان 15 کشتی‌گیر به این مسابقات اعزام شدند، تصریح کرد: از این تعداد 9 کشتی‌گیر از مازندران بودند که با درخشش بی‌نظیرشان قهرمان جام‌جهانی شدند.

 

حسین‌زادگان عنوان کرد: در این پیکارها بهنام احسان‌پور، سیداحمد محمدی، مسعود اسماعیل‌پور، ایمان صادقی، حسن یزدانی، مرتضی رضایی‌قلعه، محمدحسین محمدیان، رضا یزدانی و کمیل قاسمی به عنوان 9 کشتی‌گیر مازندرانی در جام‌جهانی 2015 بودند.

 

وی با اشاره به اینکه در فینال این مسابقات از بین هشت کشتی‌گیر شش ملی‌پوش از مازندران بودند، اظهار کرد: با درخشش بی‌نظیر کشتی‌گیران جوان مازندرانی در ترکیب تیم ملی مقابل آمریکا بر بام جام‌جهانی لس‌آنجلس قهرمان شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه قهرمانی کشتی‌گیران در خاک آمریکا یک کار ارزشی و ارزشمند است، گفت: برای ارج نهادن به ملی‌پوشان شخصا برای استقبال کشتی‌گیران بامداد چهارشنبه به فرودگاه امام خمینی(ره) تهران می‌روم.

 

حسین‌زادگان در پایان خاطرنشان کرد: بعد از ظهر چهارشنبه در حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سه شهر جویبار، ساری و بهشهر در مراسمی باشکوه از کشتی‌گیران مازندرانی حاضر در جام‌جهانی تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها