فرمانده سپاه نمین خبر داد:

تحویل داوطلبانه 45 دستگاه ماهواره درشهرستان نمین

فرمانده سپاه نمین گفت: تا کنون 45 دستگاه ماهواره در سطح شهرستان نمین به صورت داوطلبانه تحویل داده شده است
کد خبر: ۸۵۱۰۶۷۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

 

 

 

سرگرد حسین ایرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: امسال یکی از مهمترین ماموریت های سپاه روشنگری در خصوص آسیب های استفاده از شبکه های ماهواره ای است.

وی گفت: در راستای آگاه سازی مردم از آسیب های استفاده از شبکه های مخرب ماهواره بیش از 120 مورد همایش و نشست روشنگری در سطح شهرستان نمین برگزار شده است.

فرمانده سپاه نمین افزود: نشست های روشنگری دجال واره برای همه اقشار جامعه علی الخصوص در مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، دانشگاه ها و مدارس شهرستان نمین برگزار شده است.

وی گفت: توزیع کتاب، برشور و سی دی و همچنین برگزاری نمایشگاه در خصوص آسیب های دجال واره از دیگر اقدامات سپاه ناحیه نمین در این راستا بوده است.

سرگرد ایرانی با بیان اینکه تحویل خودجوش و داوطبانه ماهواره نتیجه برگزاری همایش های روشنگری است، گفت: مردم با آگاهی از مضرات استفاده از ماهواره نسبت به تحویل آنها اقدام کرده و در مقابل گیرنده های دیجیتال دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه طرح تحویل داوطلبانه ماهواره با اقبال عمومی مردم مواجه شده است، گفت: وظیفه سپاه تنها آگاه سازی در خصوص آسیب های استفاده از ماهواره بوده و هیچگونه اقدام قهری و سلبی در دستور کار این نهاد نیست.


                                                                                                                                                                                          



 

 

 

ارسال نظرات