نمایندگان اردبیل به کمپین "دفاع از پاسپورت ایرانی" پیوستند

نمایندگان استان اردبیل در پی اقدامات صورت گرفته در فرودگاه جده و عمل شنیع ماموران سعودی و خدشه دار کردن پاسپورت ایرانی به جمع کمپین " دفاع از پاسپورت ایرانی" پیوستند.
کد خبر: ۸۵۱۰۹۰۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،منصور حقیقت پور نایب رییس کمسیون امنیت ملی  با بیان اینکه حفظ شرف ایرانی ضروری تر از عمل مستحبی است، خواستار پیگیری جدی‌تر موضوع از سوی مسئولین شد.

جلیل جعفری بنه نماینده خلخال و عضو کمسیون انرژی مجلس پیگیری جدی موضوع از طریق دستگاه دیپلماسی و رساندن مرتکبین عمل شنیع، به اشد مجازات را بهترین تصمیم عنوان کرد و افزود: باید سفر عمره تا عذرخواهی رسمی حکام سعودی متوقف شود.

افضلی فرد دبیر کمسیون اصل نود با بیان اینکه باید برخورد قاطع با اعمال شنیع عربستانی‌ها صورت بگیرد افزود: اگر دفاع از پاسپورت ایرانی از موضع انفعالی نباشد و سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در نظر گرفته شود چنین کمپینی برای حفظ عزت و اقتدار و احترام ملت شریف ایران است و پیوستن هر ایرانی به این کمپین یک امر ضروری است.

کمال الدین پیرموذن دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل تعلیق سفر به عمره را اقدامی مناسب عنوان کرد و گفت: باید تا زمان عذرخواهی سعودی‌ها این امر ادامه داشته باشد و مرتکبین به اشد مجازات محکوم شوند.

حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل نماینده مردم گرمی ایجاد کمپین حمایتی را کاری ارزشی عنوان کرد و اظهار داشت: دفاع از ارزش‌، حیثیت، هویت و شخصیت ایرانی ایجاب می‌کند که برخوردی قاطع با این عمل زشت داشته باشیم.

 

ارسال نظرات