مجتمع تفریحی توریستی در سرعین احداث می شود

مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل از احداث مجتمع تفریحی توریستی تأمین اجتماعی در سرعین برای ارائه خدمات به بازنشستگان و بیمه‌شدگان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۰۹۱۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حد پنبه‌ای بیان داشت: در حال حاضر بیش از 171 هزار نفر بیمه شده اصلی و 24 هزار نفر بازنشسته از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند.

به گفته وی، 42 درصد جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند و ما در بیش از 10 شعبه به بیمه‌شدگان و مستمری‌شدگان ارائه خدمات می‌کنیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل یکی از اولویت برنامه‌های سال 94 را احداث شعبه 3 اردبیل اعلام کرد و گفت: ما با هدف شکست صف‌های طولانی در بهره‌مندی بیمه‌شدگان از خدمات تأمین اجتماعی در سال گذشته به عهدمان وفا کردیم و تلاش می‌کنیم تا در اردبیل نیز با توجه به افزایش بیمه‌شدگان شعبه 3 را راه‌اندازی کنیم.

پنبه‌ای تصریح کرد: در سال گذشته با دایر کردن شعبه اصلاندوز و سرعین سعی کردیم تا اسباب رضایت‌مندی مردم و همچنین بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران را با ارائه خدمات کیفی‌تر و با سرعت مطلوب‌تر فراهم بیاوریم.

* 85 درصد لیست کارفرمایان به صورت اینترنتی ارائه می‌شود

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از الکترونیکی شدن خدمات بیمه تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: 85 درصد لیست کارفرمایان به صورت اینترنتی و غیرحضوری ارائه شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل از احداث مجتمع تفریحی توریستی تأمین اجتماعی در سرعین برای ارائه خدمات به بازنشستگان و بیمه‌شدگان خبر داد و بیان کرد: با اخذ مجوز عملیات احداث این مجتمع آغاز شده و به سرعت تکمیل و تجهیز می‌شود.

پنبه‌‌ای به فرارسیدن هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت: قرار است با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، خانه کارگر و مجامع فعال در این حوزه بتوانیم از کارگران نمونه تحت پوشش تأمین اجتماعی نیز تجلیل کنیم.

وی ادامه داد: ما در پرداخت حق و حقوق بیمه‌شدگان و بازنشستگان از مزایا و مقرری ماهانه کوتاه نیامده و سعی‌مان بر این است تا آنها بتوانند از این حق و حقوق قانونی بهره‌مند شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل یادآور شد: بیش از یک‌هزار و 500 نفر مقرری‌بگیر در استان اردبیل داریم و تلاشمان بر این است در کنار سایر گروه‌ها به این مقرری‌بگیرها نیز خدماتی را ارائه کنیم.

* 18 هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه هستند

پنبه‌ای گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل قطب کشاورزی است ما در ارائه بیمه کشاورزی تلاش می‌کنیم به طوری که تاکنون 14 هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

این مسئول از پوشش بیمه‌ای زنان خانه‌دار در شعبات و همچنین بیمه‌شدگان کارگران ساختمانی خبر داد و افزود: تاکنون 18 هزار نفر کارگر ساختمانی از این خدمات بهره‌مند شدند.

مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل از استمرار پوشش بیمه‌ای خبرنگاران و حل مشکلات جزئی آنها در روزهای گذشته خبر داد و عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا به گروه‌های مختلف جامعه که تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، خدمات مطلوب و کیفی‌تر ارائه کنیم.

پنبه‌ای در مورد ساخت ساختمان جدید شعبه یک اردبیل در مدت 18 ماه و تا پایان سال 94 نیز بیان کرد: این ساختمان که هم‌اکنون در حال احداث است به عنوان شعبه ممتاز استان در فضای مطلوب‌تر به مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان ارائه خدمات خواهد کرد.

وی همچنین از ارتقای شعبه بیله‌سوار از رتبه پنج به چهار خبر داد و یادآور شد: با افزایش این رتبه قطعاً اهالی شهرستان مرزی بیله‌سوار با توجه به افزایش بیمه‌شدگان از خدمات بیشتری بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل در پایان سخنان خود از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و نمایندگان استان در مجلس به خاطر حمایت‌های همه‌جانبه از تأمین اجتماعی قدردانی کرد و گفت: ما در سال‌جاری تلاش خواهیم کرد به تعهدات نسبت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان به دقت عمل کنیم.

 

ارسال نظرات