امیر پوردستان در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید نزاجا:

«یمن» زخم خورده یک ائتلاف ناجوانمردانه است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز با چهره جدیدی از تهدیدات با عنوان جنگهای نیابتی روبرو هستیم مثل داعش و بوکو حرام که به نیابت از آمریکا و اسرائیل میجنگند. امروز یمن زخم خورده یک ائتلاف ناجوانمردانه است‎.
کد خبر: ۸۵۱۱۱۰۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید نزاجا گفت: امروز با چهره جدیدی از تهدیدات با عنوان جنگهای نیابتی روبرو هستیم مثل داعش و بوکو حرام که به نیابت از امریکا و اسراییل میجنگند. امروز یمن زخم خورده یک ائتلاف ناجوانمردانه است‎
وی تصریح کرد: متناسب با تهدیدات و شرایط تاکتیک ها و تکنیک ها را طراحی کرده ایم‎.
پوردستان با بیان اینکه ظرفیت های دفاعی لازم را با نگاه به تهدیدات فرامنطقه ای ایجاد میکنیم، گفت: رزمایش های محمد رسول الله(ص) در غرب و شرق کشور با نگاه به تهدیدات دشمنان طراحی و اجرا شد.

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را قوی ترین و مقتدرترین ارتش منطقه توصیف کرد و گفت: ارتش هیچگاه غافلگیر نخواهد شد و ما تمامی تحرکات را نه تنها در مرزها بلکه در خارج مرزها، منطقه و فرامنطقه رصد می‌کنیم و این رصدها توسط کارشناسان دفاعی تحلیل می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: قابلیت های دفاعی در نیروهای مسلح بویژه در ارتش بالا رفته و ارتش ما امروز قوی ترین و مقتدرترین ارتش منطقه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار