سپاه کربلا مازندران ، ارتقا جایگاه سردار مومنی را به وی تبریک گفت.

با انتصاب سردار سپاه اسلام به عنوان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، سپاه کربلای مازندران طی پیامی، ارتقا جایگاه سردار اسکندر مومنی از فرماندهی پلیس راهور کشور به جانشینی فرماندهی ناجا را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۱۱۱۳۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

 

 

 


 

 

 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران در این پیام برای سردار مومنی  پاسدار ارزشهای  اسلامی، مراتب متعالی زندگی  را مسئلت داشته  و موفقیت های  بیشتر را در سایه خدای تبارک وتعالی تحت زعامت عزتمندانه ولی فقیه آیت الله خامنه ای آرزو کرد.

در این پیامآمده است؛ با اشاره به ارتقاء جانشینی درفرماندهی نیروی انتظامی کشور، که بیانگر لیاقت و شایستگی پاسداری نیروهای مومن، متعهد، مخلص و پرتلاش مازندرانی به ویژه آن عزیز و یادگار لشکر25کربلاست، همچنان در عرصه های گوناگون جامعه بتوانید با تدابیر دقیق و بجایی که از شما سراغ داریم، دستاوردهای نظام الهی اسلامی را ضمن ترویج وتحکیم فرهنگ اسلامی با برقراری بیش از پیش امنیت، سلامت اخلاقی،  اجتماعی و فردی در نظام اسلامی متجلی نمائید.   

بسیجی فعال عرصه پاسداری و انتظامی کشور، سردار اسکندر مومنی از اهالی روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر و از بنیانگزاران سپاه پاسداران در مازندران و قائمشهر بشمار می آید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها