خدابخش

مادران و همسران شهدا از رموز صبر خود سخن بگویند

استاندار اردبیل با بیان اینکه مادران، همسران و فرزندان جانبازان و آزادگان و شهدااسوه‌های صبر و مقاومت هستند، گفت: مادران و همسران شهدا از رمز و رموز صبرهای خود سخن بگویند.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۴۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،مجید خدابخش، استاندار اردبیل در جشنواره «اسوه‌های صبر و استقامت» در سالن ولایت اردبیل، گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی فرصت مغتنمی است تا دور هم جمع شویم تا در دو بخش و عملی نگاه ائمه آیات قرآن و ائمه معصومین را به زنان بررسی کنیم.

وی با تجلیل از نقش جانبازان، ایثارگران، آزادگان و شهدا، افزود: از اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نیز همسران، فرزندان و مادران این عزیزان حدود سی سال صبر جمیلی را تحمل کرده اند.

خدابخش با بیان اینکه مادران، همسران و فرزندان جانبازان و آزادگان و شهدا اسوه‌های صبر و مقاومت هستند، تصریح کرد: دست بوسی خانواده معظم شهدا ما را مملو از انرژی مثبت می‌کند و با این وضع به حال آنان غبطه می‌خوریم.
استاندار اردبیل با بیان اینکه خداوند به خانواده‌های شهدا صبر جمیلی عطا کرده تا درد و رنج دوری از عزیزان خود را تحمل کنند، خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا باید از رمز و رموز این صبرها سخن بگویند، تا جامعه بدانند در این 30 سال به این خانواده‌ها چه گذشته است.

وی با بیان اینکه جامعه باید این الگوها را بعنوان اسوه قبول کند، افزود: مسئولین امر زندگی خانواده معظم شهدا را بصورت فیلم تهیه و آماده کنند تا این صبر بوسیله هنر ماندگار شود.

خدابخش همسران و مادران شهدا را جزو فرشتگان دانست و گفت: اگر برکتی در جامعه وجود دارد، آنرا مدیون صبر و استقامت مادران و همسران شهدا می‌دانیم.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود گفت: به عنوان خدمتگذار باید احساس دین کنیم و شبانه‌روز تلاش کنیم تا بتوانیم گوشه ای از محنت و رنج سی ساله فرزندان، مادران و همسران شهدا را جبران کنیم.

وی افزود: مادرانی که تنها فرزندشان را در راه اسلام و جمهوری اسلامی ایران داده‌اند، باید الگوی جوانان امروز باشند.

ارسال نظرات