پاسخ صریح شهردار اردبیل درباره کاندیدا شدن

بدری : به هیچ وجه رفتار انتخاباتی در این مدت از من سر نزده و من هنوز به جمع‌بندی نهایی برای حضور در صحنه انتخابات نرسیده‌ام.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۶۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،صدیف بدری در هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در پاسخ  به برخی از ابهامات حضور خود در انتخابات در جمع اعضای شورای شهر اظهار کرد: بر اساس قانون و تکلیفی که مشخص شده هر مدیر و مسئولی که قصد حضور در انتخابات را دارد باید در موعد مقرر استعفا دهد که ما نیز تابع قانون هستیم و براساس آنچه در قانون به عنوان تکلیف مشخص شده در مورد مقررات از سمت خود استعفا داده و در انتخابات حضور خواهم کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به تعیین زمان انتخابات مجلس که هفتم اسفندماه برگزار می‌شود دو ماه قبل از آن موعد ثبت نام کاندیداها است که در قانون شش ماه قبل از موعد ثبت نام باید مسئولان و مدیرانی که قصد حضور در انتخابات رادارند باید از سمت قانونی خود استفعا دهند.

شهردار اردبیل با تاکید بر اینکه در یک سال اخیر هیچ گونه اخبار انتخاباتی نداشته و سعی کردیم در سال ۹۳ حتی از مبلغ تعیین شده ۴۰۰ میلیارد تومان ماده ۱۷ که رقمی حدود ۱۰۰ میلیون تومان را هزینه کنیم، گفت: در این یک سال حتی یک مصاحبه مطبوعاتی انجام ندادم تا شایعه انتخابات به وجود نیاید.

بدری ادامه داد: به هیچ وجه رفتار انتخاباتی در این مدت از من سر نزده و من هنوز به جمع‌بندی نهایی برای حضور در صحنه انتخابات نرسیده‌ام.

شهردار اردبیل بیان کرد: اگر در این زمینه به جمع‌بندی برسم مطمئن باشید یک ماه قبل از موعد مقرر و قانونی استعفا می‌دهم.

این مسئول در پایان یادآور شد: بدون توجه به شایعه‌های به وجود آمده بنده همچنان خدمتگزار این مردم هستم و بدون رفتار انتخاباتی سعی می‌کنم دراین سنگر حضور داشته باشم.

 

 

ارسال نظرات