خبرهای داغ:
سردار نقدی در مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی:

تعصب به تولیدات داخلی /راه نجات اقتصاد ما توجه به ظرفیت های داخلی است

خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی جلوگیری از واردات بی رویه را از زمینه های شکوفایی اقتصاد خواند و گفت: باید به تولیدات داخلی تعصب داشته و حساسیت نشان بدهیم تا زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۸۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمدرضا نقدی با تاکید به شناسایی ظرفیت های موجود برای تولید داخلی و اقتصاد مولد، گسترش راه اندازی صنایع کوچک، دعوت از صاحبان سرمایه و افزایش بهره وری واحدهای تولیدی را از عوامل مهم در شکوفایی اقتصاد عنوان کرد.

وی نیروی انسانی، علم و تخصص لازم، مواد اولیه و انرژی را از جمله ظرفیت های لازم برای اقتصاد مولد برشمرد که بازار مصرف آن نیز در کشور موجود است.

سردار نقدی کمک به واحدهای راکد را از دیگر شاخص های لازم برای رشد اقتصاد عنوان و بیان کرد: نگاه به ظرفیت های داخل کشور راه نجات اقتصاد ماست.

وی با اشاره به اینکه دو نگاه اقتصاد درون زا و همچنین تغییر سیاست خارجی برای حل مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: شرایط موجود نشان داده است که تغییر سیاست خارجی و کنار آمدن با ابرقدرت ها برایحل مشکلات اقتصادی نگاهی عقیم و غلط است و باید به ظرفیت های داخلی خود توجه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار