امام جمعه کوثر:

مسئولين عزت، اقتدار و احترام پاسپورت ايراني را بازگردانند

ازمسئولين مي خواهيم كه عزت، اقتدار و احترام پاسپورت ايراني را بازگردانند و جسارت كنندگان وهابي ضمن اينكه بايد عذر خواهي كنند بلكه بايستي به اشد مجازات محكوم شوند.
کد خبر: ۸۵۱۱۵۵۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام والمسلمين بيگي در خطبه هاي نماز جمعه شهرستان كوثر با اشاره به روز ارتش جمهوري اسلامي ايران و نيروي زميني اظهار كرد: تمامي نيروي هاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در هر برهه از زمان براي سرزمين ايران اسلامي افتخار آفريدند و بر همين شد كه امام خميني (ره) روز پيوستن ارتش به مردم را با عبارت حكيمانه "لحظه شادي بندگان خدا و ياس ستمگران" نقطه عطف درخشان و افتخار آميز قلمداد فرموند.

وي در ادامه به سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلابي اسلامي اشاره كرد و افزود: افتخار مي كنيم كه سپاه پاسداران امروزه توانسته است هم در عرصه هاي نظامي و هم در عرصه هاي فرهنگي فعاليت داشته باشد و به دنبال اين فعاليت ها پيشرفت هايي را براي انقلاب اسلامي ايران رقم بزند.

خطيب جمعه كوثر در بخش ديگري از سخنان خود بسيجيان شهرستان كوثر را از جمله بسيجيان فعال در عرصه هاي فرهنگي و ... عنوان كرد و گفت: حضور بسيجيان شهرستان كوثر در حلقه هاي صالحين، نماز جمعه و برنامه هاي فرهنگي شهرستان پررنگتر بوده جزو فعالترين بسيجيان استان اردبيل محسوب مي شوند كه جاي تقدير دارد.

حجت لاسلام بيگي در ادامه با انتقاد از سخنان برخي از مسئولين و طرفداران آنها مبني بر حضور زنان در ورزشگاهها افزود: در زمان پيامبر اعظم (ص) زنان شهادت طلب بودند و پا به پاي مردان در جهاد هاي حق عليه باطل شركت مي كردند و امروزه هم بايستي اين ديدگاه در منظر بانوان ايراني احيا شود نه اينكه برخي از مسئولين حضور زنان در ورزشگاهها را مطرح كنند و برخي هم با كف و سوت اين مطلب را تاييد كنند؛ اسلام ما همان اسلام است و انقلاب ما همان انقلاب كه بايستي حفظ شود؛ حضور زنان در جامعه رسيدن به كمال و اصلاح در امورات جامعه است نه حضور در ورزشگاهها.

امام جمعه كوثر در ديگر بخش سخنان خود، جواب دندان شكن مسئولين كشوري در رابطه با عمل وقيحانه وهابيون سعودي در فرودگاه جده را خواستار شد و اظهار كرد: از مسئولين مي خواهيم كه عزت، اقتدار و احترام پاسپورت ايراني را بازگردانند و جسارت كنندگان وهابي ضمن اينكه بايد عذر خواهي كنند بلكه بايستي به اشد مجازات محكوم شوند و منبعد هيچ بي احترامي به زائران ايراني صورت نگيرد.

وي نرفتن مردم به حج عمره در قبال رفتار وحشيانه وهابي ها را خواستار شد و ابراز كرد: كعبه را در وجود خود بيابيد و با ياري رساندن به مستضعفان و همسايه خود كه نان شب ندارد طواف دور كعبه را انجام دهيد.

 

ارسال نظرات