خیرین پیشگامان توسعه مدارس هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت: خیرین پیشگامان توسعه مدارس هستند و در راستای مبارزه با جهل و عقب ماندگی ، علاقه و توجه عمیق به سعادت آینده سازان این مرزوبوم دارند.
کد خبر: ۸۵۱۲۰۲۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین،مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین با اشاره به تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز سرعین گفت:ساخت مدرسه خیر ساز در سطح استان بخصوص مناطق روستایی و محروم از خدمات ارزنده خیرین مدرسه ساز بوده است.

توحید مجیدی افزود : ازچند ماه قبل جلسات متعددی با حضور مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد تا مشارکت لازم را جهت جذب خیرین صورت گیرد.

مجیدی اظهار داشت:خیرین شهرستان سرعین 50درصد هزینه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته برای کیله مدارس شهرستان و همچنین یک سالن ورزشی که در روستای ورگه سران در حال ساخت است را نیز در این مدت کوتاه متقبل شده اند.

مجیدی با اشاره به روحیه بالای مشارکت مردم سرعین در امور عام المنفعه یاد آور شد: خیرین شهرستان سرعین در تمامی استان های کشور در حال فعالیت و خدمت رسانی به ملت ایران هستند و امید است با همکاری این عزیزان پروژهای مورد نیاز برای پرورش و تعالی دانش آموزان به وسیله این این عزیزان در شهرستان سرعین احداث شود .

مدیر آموزش و پرورش سرعین ضمن ابراز خرسندی از حضور خیرین و با اذعان این مطلب که کلیه زمینهای مدارس در این شهرستان از طریق خیرین در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته ولی ساماندهی مناسبی برای مدیریت وقوفات و خیراتی که در این شهرستان انجام می گیرد انجام نیافته با تشکیل مجمع ، با برنامه ریزی و ساماندهی مناسب توسط خود خیرین انجام خواهد شد .

مجیدی گفت: هر گونه کمک خیرین در هر مورد با اهمیت است اما مدرسه سازی و کمک به دانش آموزان محروم کار بسیار ارزشمند و ماندگار است که می بایست به عنوان الگو در سطح جامعه تعمیم و تکثیر یابد.

ارسال نظرات