با اعتبار بالغ بر 70 ميليارد ريال؛ بيمارستان 32 تختخوابه شهر گيوي طي يك ماه آينده افتتاح مي شود

راه و شهرسازي استان متعهد شد كه بيمارستان 32 تختخوابي شهر گيوي در ارديبهشت ماه سال جاري با اعتبار 70 ميليارد ريال افتتاح و نسبت به تجهيز آن از سوي وزارت بهداشت استان اقدام شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۰۶۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، نماينده شهرستانهاي كوثر و خلخال به همراه مديركل راه و شهرسازي و فرماندار كوثر طي بازديد از بيمارستان 32 تختخوابه گيوي، راه هاي روستايي و ورودي شهر گيوي خواستار تسريع در اتمام اين پروژه ها شد.

دكتر جليل جعفري بنه خلخال اظهار كرد: برنامه ريزي سال 94 با حضور مسئولين استاني و شهرستاني در محل فرمانداري كوثر صورت گرفت كه راه و شهرسازي استان متعهد شد كه بيمارستان 32 تختخوابي شهر گيوي در ارديبهشت ماه سال جاري با اعتبار 70 ميليارد ريال افتتاح و نسبت به تجهيز آن از سوي وزارت بهداشت استان اقدام شود.

وي ادامه داد: ديگر تعهداتي كه توسط مديريت كل راه و شهرسازي صورت گرفت زيرسازي و آسفالت ورودي شهر گيوي تا پارك ازناو اين شهر مي باشد.

اين نماينده خواستار تسريع در پروژه هاي راه روستايي شد و افزود: به حول قوه الهي بيش از 40 كيلومتر از راههاي روستايي در سال جاري زير سازي و آسفالت خواهد شد.

حيدري مدير كل راه و شهرسازي استان اردبيل هم در ادامه اظهار كرد: پروژه بيمارستان 32 تختخوابه شهر گيوي تا اواخر اردبيهشت ماه سال جاري تحويل و توسط وزارت بهداشت تجهيز خواهد شد.

وي در ادامه با اشاره به ارتقاي محور هاي ارتباطي و ايمن سازي راههاي اصلي گفت: مقرر شده است كه 10 كيلومتر روكش آسفالت در جاده هاي فرعي و اصلي شهرستان كوثر، 22 هزار متر مربع لكه گيري در جاده هاي استان، 11 كيلومتر در جاده هاي روستايي كوثر، 500 عدد تابلو و 200 شاخه گارديل تحويل شهرستان كوثر شود.

اين مسئول در ادامه از آسفالت راه روستاهاي 50 خانوار در سطح استان خبر داد و افزود: هر پروژه شهري و روستايي كه در سطح استان صورت ميگيرد و حتي اگر خارج از تعهدات اين مديريت باشد؛ راه و شهرسازي متعهد مي شود كه 30 درصد اعتبار مربوط به پروژه هاي شهرستاني را شهرستان و 70 درصد اعتبار مابقي را اداره كل راه و شهرسازي استان متقبل شود كه مي توان با اين رويكرد در خدمات رساني به مردم شريف استان و شهرستانهاي تابعه گامهاي مفيد و موثري برداشت.

وي با اشاره به سال دولت و ملت همدلي و همزباني كه از سوي مقام عظماي ولايت نام گذاري شده است گفت: تفاهم نامه اي بين شوراهاي شهر و روستا و دهياران در سطح استان صورت گرفته است تا تعاملات و همكاري هاي لازم در امورات راه و شهرسازي در شهر و روستاها انجام يابد و با اين همكاري ها توسعه و پيشرفت استان صورت گيرد.

مدير كل راه و شهرسازي استان در پايان به ابلاغ طرح تفضيلي شهر گيوي اشاره كرد و ابراز كرد: تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري طرح تفضيلي شهر گيوي ابلاغ خواهد شد.

ارسال نظرات