با حضور بیش از هزار نفر از بسیجیان:

رزمایش رهروان فاطمی، پیروان مکتب علوی بسیجیان درمیبد برگزار می شود

رزمایش گردان های بیت والمقدس با حضور بیش از هزار نفر از بسیجیان گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس ناحیه مقاومت میبد و با عنوان رهروان فاطمی، پیروان مکتب علوی علوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۴۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج میبد، رزمایش بیت‌المقدس با حضور بیش از هزار نفر از بسیجیان گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس ناحیه مقاومت میبد و باعنوان رهروان فاطمی، پیروان مکتب علوی برگزار می‌شود.

در این رزمایش که با موضوعیت پدافند غیر عامل و دفاع از کوی وبرزن و امداد و نجات و مقابله با نا آرامی ها در اردوگاه قدس شهرستان  برگزار می‌شود، 5 گردان از گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس  ناحیه مقاومت بسیج میبد فراخوان و به تمرین برنامه‌های تاکتیکی می‌پردازند.

سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با اشاره به اینکه دفاع همچنان باقی است، در خصوص هدف برگزاری این رزمایش اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس به منظور ساماندهی، آموزش، افزایش بنیه رزمی، ارتباط مستمر با بسیجیان، بهره‌مندی از ظرفیت‌های محلی و تکمیل واحدهای پشتیبانی رزم با حضور بیش از هزار نفر از بسیجیان گردان‌های واکنش سریع برگزار می‌گردد.

وی افزود: این رزمایش در دو روز متوالی و از اولین ساعات صبح با فراخوانی و تجمع اقتدار آغاز می‌شود و تا شب با برگزاری راهپیمایی تاکتیکی شبانه ادامه می‌یابد.

فلاح افزود: رزمایش در روز جمعه پس از آموزش‌های عملی کنترل و عملیاتی و کنترل سازماندهی و توجیه فرماندهان گردان با اجرای رزمایش در ساعت 17 به پایان می‌رسد و نیروهای بسیجی به خانه‌های خود برمی‌گردند.

سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد خاطرنشان کرد: تمامی جوانب امنیتی با حضور معاونت‌ها و مسئولین مربوطه برای حفظ سلامتی بسیجیان در نظر گرفته شده و ناحیه مقاومت بسیج میبد با به کارگیری 5 گردان بیت‌المقدس این رزمایش بزرگ را در یک نوبت 36 ساعته برگزار می‌کند.

ارسال نظرات