2هزار دانش آموز سرعینی در جشنواره فیلم رشد حضور می‌یابند‌‌

برای اولین بار در شهرستان سرعین چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد همزمان با سایر شهرستانها در سالن همایش هتل بین المللی لاله سرعین آغاز شد .
کد خبر: ۸۵۱۲۲۹۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،فرماندار شهرستان سرعین در این مراسم برگزاری این جشنواره را در این سطح اولین مصداق همدلی و همزبانی دولت و ملت در شهرستان سرعین قلمداد کرده و افزود : آموزش و پرورش به عنوان نهاد فرهنگی همیشه پیشرو در تحقق سخنان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی هست .

عاطف ناصری ضمن برشماری اهمیت برگزاری چنین جشنواره هایی ، از  تمامی دست اندر کاران برگزاری این جشنواره در آماده سازی و تمهید مقدمات لازم در راستای برگزاری جشنواره برای اولین بار در شهرستان تشکر کرد .

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سرعین در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از همدلی و همزبانی سایر ارگانها ، ادارات و برخی هتل ها و بخشهای مردمی برگزاری چنین جشنواره هایی را در سطح شهرستان سرعین بسیار مهم تلقی کرده و هدف از این جشنواره را آموزش مهارتهای زندگی در قالب تصویر و ایجاد محیط شاداب در امر یاد دهی و یادگیری عنوان نمود.

توحید مجیدی با اشاره به حضور 2000دانش آموز در این جشنواره تاکید کرد: پیامهایی که یک دانش آموز در این جشنواره ها دریافت می کند بسیار آموزنده و بجاست و در بیشتر فیلم ها نیاز های فرهنگی و اجتماعی در جامعه به نمایش در آمده است .

وی افزود:دانش اموزان سه مقطع تحصیلی در این جشنواره به همراه والدین خود  حضور خواهند داشت.

وی گفت: براساس سیاست های تحولی آموزشی و تربیتی هدفمان این است که رسانه ها را متنوع کنیم. آموزش و پرورش ما به پوشش کامل دست پیدا کرده و در مسیر کیفیت نظام تعلیم و تربیت قدم برمی داریم. نظام فکری ما براین است که به آموزش و پرورش با کیفیت فارغ از کیفیت و جنسیت آنها بپردازیم.

مجیدی اظهار داشت: اهداف جشنواره استفاده بهینه از بسته‌های آموزشی در قالب فیلم با دامنه گسترده در حوزه آموزشی و یادگیری است که قطعاً در جذب مخاطبان بسیار مفید و مؤثر است.

لازم به ذکر است این جشنواره بطور همزمان در روستاهای محروم و مجتمع های آموزشی اجرا می شود .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار