مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

دیدگاههای دلواپسان مذاکرات هسته ای نادیده گرفته نشود

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: نباید دیدگاههای دلواپسان مذاکرات هسته ای نادیده گرفته شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۱۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد برامکی در جلسه شورای تعامل دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستانبا تاکید بر اینکه نباید دلواپسی های موجود بین اقشار مختلف جامعه در خصوص مذاکرات هسته ای نادیده گرفته شوند گفت: طبق تاکید رهبر انقلاب باید فضا را برای بیان حرف های منتقدین فراهم کرد چرا که نظام جمهوری اسلامی مردمی است و این ظرفیت بالای مردمی می طلبد که مسائل را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی افزود: این مذاکرات چه به نتیجه برسد چه نرسد ما پیروز هستیم و با تکیه بر توان ایرانی فناوری هسته ای را ادامه می دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان  گفت: توقف 12 ساله قدرت های بزرگ پشت میز مذاکرات هسته ای گواه  پیروزی ملت ایران است و شکست دشمن در این مذاکرات است.

برامکی اضافه کرد: علیرغم اعتراف سران غربی به شکست خود در جنگ سیاسی، نظامی و اطلاعاتی علیه ایران اکنون حربه جنگ اقتصادی را با توجه به نقاط ضعفی که در این عرصه داریم در پیش گرفته اند.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب رهبر انقلاب با توجه به نقاط ضعفی که در حوزه اقتصاد با آنها مواجه بوده ایم همواره بر تقویت اقتصاد و وابسته نبودن به اقتصاد نفتی تاکید کرده اند و حتی این عرصه را به عنوان عرصه کارزار دانسته اند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز کشور با یک جنگ  فرهنگی روبرو است گفت: باید در این جنگ با جهاد فرهنگی جوانان را اقناع و با خود همراه کنیم.

برامکی از بین بردم ماهیت دینی انقلاب، قطع پیوند بین امت با ولایت، تضعی ارزش های انقلابی، کم رنگ کردن بیداری اسلامی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات را به عنوان اهداف دشمن در مقابله و رویارویی با انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظرات