مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی استان البرز خبرداد:

همزمان با تعطیلات نوروزی بیش از 900 جهادگر دانشجو به مناطق محروم کشور اعزام شدند

ورمرزیاری گفت : در تعطیلات نوروز بیش از 900 جهادگر دانشجو جهت ارائه خدمات به مناطق محروم کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۷۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان البرز، محمدعلی ورمزیاری اظهار داشت : در سال جدید به همت معاونت سازندگی و کارآمد سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز ۳۲ گروه دانشجویی که متشکل از ۶۸۴ برادر و ۲۷۱ خواهر به پنج استان البرز، خوزستان، خراسان رضوی، کردستان و کرمانشاه در قالب اردوهای جهادی اعزام شدند.
ورمزیاری در ادامه گفت: بیشترین فعالیت های انجام شده توسط جهادگران در این اردوها شامل فعالیت های عمرانی از قبیل ساخت خانه عالم به مساحت ۶۰ متر، ساخت حسینیه به مساحت ۱۵۰ متر، ساخت مسجد به مساحت ۲۰۰ متر، ساخت زائر سرا و مسجد برای زوار امام رضا (ع) به مساحت ۳۰۰ متر، ساخت و تعمی قنات، ترمیم و یازسازی حسینیه و زینبیه به مساحت ۱۵۰ متر و همچنین احداث ۵ سرویس بهداشتی در ۵ استان بود.
وی فعالیت های انجام شده در حوزه بهداشت را ویزیت کامل یکهزار و ۴۰۰ نفر و همچنین ویزیت ۳۰۰ نفر در بخش های دندانپزشکی و مامایی دانست و گفت: در عرصه جهاد علمی نیز تقویت بنیه علمی و برگزاری کلاس های کنکور در ۴ قرارگاه برای سه هزار نفر اجرا شد.
معاونت سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی استان البرز فعالیت های انجام شده در عرصه فرهنگی و آموزشی را در قالب ۱۳کارگروه تخصصی و فرهنگی برشمرد و گفت: ۱۰ کارگروه آموزشی «تبیین فرهنگ ازدواج آسان، ازدیاد نسل، اصلاح الگوی مصرف، استفاده صحیح از منابع و ظرفیت های منطقه ای برگزار شد.
این مسئول در پایان گفت: ترویج کشاورزی، روش های بهینه آبیاری، روش های اصولی بهداشت، مزیت استفاده از کود های عالی، ترویج مستقیم در منطقه FFS و ترویج اصول اولیه کشاورزی و باغداری به مردم در مناطق محروم توسط جهادگران آموزش داده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها