خبرهای داغ:
سرهنگ محبی پور با بیان اینکه شهدای مهندسی وجهاد سازندگی به سنگر سازان بی سنگر معروف هستند این رزمندگان با جان فشانی تمام زمینه نبرد با دشمن فراهم می کردند.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۸۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  سرهنگ اسماعیل محبی پور از برگزاری نخستن یادواره شهدا ی مهندسی فارس در شهریورماه امسال خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اظهار داشت: این یادواره در راستای ادامه یادواره های اقشار مختلف برنامه ریزی شده که با برنامه های ویژه در شیراز برگزار می شود.

دبیر ستاد یادواره شهدای مهندسی استان فارس تصریح کرد: این یادواره با محوریت سپاه ناحیه ثارالله و معاونت مهندسی سپاه فجر برگزار خواهد شد و تاکنون کمیته های مختلف یادواره تشکیل و 380 شهدای مهندسی که با ادوات مختلف مهندسی در دوران دفاع مقدس ساخت واحداث پل ،جاده ،سنگر ،اماکن گروهی و غیره برعهده داشته وهمواره در خط مقدم بوده اند شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه شهدای مهندسی وجهاد سازندگی به سنگر سازان بی سنگر معروف هستند افزود: این رزمندگان با جان فشانی تمام زمینه نبرد با دشمن فراهم می کردند.

سرهنگ محبی پور بیان داشت: گاهی این شهدا زودتر از دیگر رزمندگان در منطقه عملیات حضور می یافتند تا استحکامات وموانع را ایجاد نمایند تارزمندگان بتوانند به عملیات بپردازند.

 وی اضافه کرد: پل خیبر توسط گروه مهندسی جهاد در سال 62احداث شد که با ساخت این پل نشان دادکه رزمندگان مهندسی نقش بسزائی در دوران دفاع مقدس داشته اند.
سرهنگ محبی پور اظهار داشت: با برگزاری این یادواره بتوان قدمی در راه  زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا بویژه شهدای مهندسی برداشت تا گوشه های از رزمندگان شهدای مهندسی برای نسل جوان وجامعه بازگو شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها