1000 استاد دانشگاه مازندران به کربلای میروند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران، گفت: یک‎هزار نفر از استادان بسیجی دانشگاه‌های مازندران در قالب کاروان اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۴۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، مجتبی بلباسی در هفتمین نشست ماهانه مسئولان کانون‌های بسیج اساتید منطقه دو دانشگاه‌های مازندران در دانشگاه پیام‌نور بابل با تبریک ماه رجب، اظهار کرد: هدف ما فراهم کردن زمینه سربلندی برای اساتید در حوزه علم، فناوری و دانش نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی برنامه‌ریزی درست را رمز موفقیت در کارها برشمرد و افزود: سهل‌انگاری و عدم برنامه‌ریزی درست سبب بروز مشکلات و نابسامانی در کار می‌شود که ضروری است در سالی که دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین شده بهره وافر را ببریم.

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه بسیج اساتید تکمیل کننده دیگر ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها است، تصریح کرد: امیدواریم بسیج اساتید با بهره‌گیری از خرد جمعی به دستاوردهای بزرگی در استان دست یابد.

 

بلباسی اعزام راهیان‌نور را محور توسعه معنوی کشور برشمرد و یادآور شد: تمام ارزش‌هایی که در طول هشت سال دفاع مقدس در ذهن و جان مردم ریشه دوانده با اعزام راهیان‌نور آبیاری و جان مجدد می‌گیرد و برای یک سال فرد را تغذیه معنوی می‌کند.

 

این مسئول از اعزام کاروان راهیان‌نور اساتید بسیج مازندران در سالگرد ارتحال امام کبیر انقلاب (ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: میزبانی کاروان راهیان‌نور اساتید بسیج مازندران در سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب به عهده بسیج اساتید شهرستان آمل و دانشگاه‌های آن است.

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران اظهار کرد: مهم‌ترین اهدافی که در حوزه بسیج اساتید به دنبال آن هستیم ایجاد روحیه رقابت در حوزه علمی و پژوهشی است تا زمینه حضور اساتید بسیجی در حوزه پژوهش پررنگ‌تر شود.

 

بلباسی گفت: سازمان بسیج اساتید استان در نظر دارد تعداد یک‌هزار نفر از اساتید بسیجی مازندران را در قالب کاروان‌های اربعین با اقامت در دانشگاه‌های کربلا، نجف و کوفه با برنامه پیاده‌روی از نجف تا کربلا را برگزار کند و یک اعزام هوایی از ساری به نجف داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها