دستگیری سارقان مسلح درکرج

رییس پلیس کرج از دستگیری سه نفرعضو یک باند سرقت مسلحانه دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۱۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،سرهنگ سید حسین سید حقیقی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: ماموران گشت انتظامی کرج حوالی ظهر دیروز سه شنبه حین ماموریت به سرنشینان یک دستگاه مزدا سواری در منطقه رجایی شهر کرج مشکوک شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس ازاستعلام وضعیت خودرو مشخص شد که این خودرو روز دوشنبه هفته جاری درتهران به سرقت رفته است.

سیدحقیقی گفت: پلیس پس از آنکه سرنشینان خودرو به فرمان ایست او توجه نکردند با شلیک تیر یکی از آنان را از ناحیه پا مورد اصابت قرارداد که نفر دیگر ازسرنشینان خودرو که مسلح بود اقدام به خودزنی کرد و پلیس بلافاصله هرسه نفر را به دام انداخت.

وی بیان داشت: تحقیقات نشان داد بامداد سه شنبه هفته گذشته نیز این افراد در منطقه مهر شهرکرج با ایجاد یک تصادف ساختگی، خودروی یک راننده زن را به سرقت برده اند.

سید حقیقی افزود: روز چهارشنبه هفته گذشته ، این سارقان مسلح در منطقه مهرویلا کرج یک آرایشگاه زنانه را مورد سرقت مسلحانه قرار می دهند و از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی کرج گفت: همچنین روز پنجشنبه هفته گذشته در مناطق رجایی شهر و باغستان کرج ، بصورت مسلحانه از دو آرایشگاه زنانه سرقت می کنند.

وی بیان داشت: سارقان تاکنون به هشت فقره سرقت مسلحانه در کرج و فردیس و سه فقره سرقت خودرو در استان های تهران والبرز اعتراف کرده اند و درحال حاضر برای ادامه تحقیقات دراختیار پلیس کرج هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها