فرمانده سپاه مشگین شهر:

نظام تربیتی صالحین محوری ترین برنامه سپاه در سال جاری است.

نظام تربیتی صالحین کار فرهنگی، معرفتی و بصیرتی است که از سال های گذشته در این شهرستان آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۳۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، ،سرهنگ پاسدار محمد پورمند، فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه به فرمان امام خمینی (ره) گفت: سال 1357 در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور حفظ و دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفته است و در طول این مدت توانسته است دستاوردهای ارزشمندی را تقدیم نظام اسلامی دهد.

وی با اشاره به فعالیت سپاه در اوایل شکل گیری آن گفت: سپاه هم زمان با توطئه هاي گروهک هاي ضد انقلاب و اعلام جنگ مسلحانه بر ضد نظام مقدس جمهوري اسلامي وارد عرصه جهاد شد و با کشف و انهدام خانه های تیمی توانست نقشه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به رسالتی که سپاه پاسداران بر دوش گرفته بود به سرکوب گروه های وابسته به بیگانگان پرداخت و امروزه در عرصه های مختلف نظامی، علمی، سازندگی، دفاعی و ... توانسته اند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

سرهنگ پورمند با اشاره به فعالیت سپاه در عرصه های سازندگی گفت: سپاه پاسداران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف استفاده بهينه از منابع و امکانات اقتصادي و عمرانيِ موجود، مشارکت در اجراي برنامه هاي توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و ... و با کسب تجارب مختلف و همچنین با ایجاد بستر مناسب جهت ارتباط با مردم و از طریق مشارکت نيروهاي متخصص بسيجي در توسعه منطقه قدم برداشتند از این رو ناحیه مقاومت بسیج سپاه مشگین شهر نیز با ایجاد این بستر در سال گذشته بالغ بر 20 میلیارد ريال جهت ایجاد اشتغال و توسعه منطقه به بسیجیان و عموم مردم در راستای تحقق فرمان رهبر انقلاب و عمل به شعار سال در عرصه های مختلف پرورش ماهی، پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ، پرورش دام و ... قدم های ارزشمندی در این شهرستان برداشتند و در سال جاری نیز این طرح ها بیشتر از سال گذشته ادامه خواهد داشت لذا افرادی که در عرصه های مختلف توان فعالیت دارند با مراجعه به رده های مقاومت بسیج می توانند از این ظرفیت ها استفاده نمایند.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه اولویت برنامه های سپاه در سال جاری شجره طیبه صالحین است خاطر نشان کرد: نظام تربیتی صالحین که کار فرهنگی، معرفتی و بصیرتی است از سال های گذشته در این شهرستان آغاز شده و توانسته است با تربیت مدیران موفق و توانمند گام های موثر و موفقیت های ارزشمندی را در جهت تحقق نظام اسلامی بردارد و در سال جاری نیز عمده برنامه های سپاه و بسیج با محوریت شجره طیبه صالحین اجرا می شود.

وی افزود: در سال گذشته نشست های روشنگری در قالب طرح دجالواره یا مبارزه با آسیب های ماهواره در این شهرستان عملیاتی شد و برای اولین بار در این شهرستان بیش از 100 دیش ماهواره به صورت داوطلبانه به رده های مقاومت بسیج تحویل داده شد تا از آسیب های اجتماعی حفظ شوند و در سال جاری نیز این روند با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات