امام جمعه مشگین شهر:

جامعه امروز بیش از همیشه نیازمند همدلی و همزبانی است.

رمز پیروزی یک جامعه را ایستادگی در مقابل دشمنان با همدلی و همزبانی است و جامعه ما امروزه از هر زمان دیگر بیشتر به همدلی و همزبانی و وحدت نیازمند است.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۵۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر ، نشست هیئت عاشقان ولایت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مشگین شهر با حضور حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه و سر مربی، مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین در محل حسینیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام رضا باوقار سرمربی شجره طیبه صالحین ضمن قدردانی از فعالیت سرگروه ها، مربیان شجره طیبه صالحین در سال 93 به تبیین و تشریح شعار سال 94 پرداخت و گفت: یکی از مهمترین اهداف نامگذاری شعار سال ایجاد وحدت و همبستنگی در جامعه است بنابراین باید در جهت ایجاد همدلی و همبستگی بین دولت و ملت تلاش مضاعف صورت گیرد چرا که یکی از اهداف دشمنان ایجاد تفرقه، اختلاف و دوگانگی بین دولت و ملت و شیعان است.

وی ریشه نام گذاری شعار همدلی و همزبانی در جامعه را بر گرفته از آیات قرآنی دانست و خاطر نشان کرد: یکی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایجاد وحدت در جامعه است که این شعار، با عمل به فرمان ولایت محقق می شود.

وی همچنین رمز پیروزی یک جامعه را ایستادگی در مقابل دشمنان با همدلی و همزبانی عنوان کرد و افزود: جامعه ما امروزه از هر زمان دیگر به همدلی و همزبانی و وحدت نیازمند است.

حجت الاسلام باوقار یکی از جایگاه های وحدت همدلی و همزبانی را نمازهای جمعه و جماعت در مساجد دانستند و افزود: رونق نمازهای جمعه و جماعت، که یکی از محل های آزمایش و تربیت است لذا از حاضرین خواست، کار تربیتی را یک تکلیف بدانند و از بسترهای مختلف در طول سال به ویژه ماه رجب دعاهای توسل،ندبه و کمیل جهت انجام کار تربیتی استفاده بیشتری شود.

وی خودسازی وکسب تقوا و خانواده سازی بر مبنای سبک زندگی اسلامی را یکی از وظایف اصلی شجره طیبه صالحین عنوان کرد و گفت: مربیان و متربیان می بایست توسل به اهل بیت (ع) و الگو برداری از زندگی آنها را یکی از وظایف اصلی خود بدانند و تلاش کنند تا تربیت بر مبنای همدلی و همزبانی باشد.

ارسال نظرات