امام جمعه موقت میبد:

جنایت عربستان در یمن همانند جنایت اسرائیل در غزه است

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه حتی یک حرکت علمی هسته‌ای نباید متوقف شود، حمله عربستان به یمن را مورد اشاره قرار داد و گفت: جنایت عربستان در یمن همانند جنایت اسرائیل در غزه است.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۵۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت‌الاسلام محمد اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد، با اشاره به دور تازه مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 و خط قرمزهای ایران اظهار داشت: در مذاکراتی که تا دهم تیر با طرف مقابل داریم، باید خط قرمز هسته‌ای رعایت و عزت کشور حفظ شود.


وی با تاکید بر اینکه حتی یک حرکت علمی هسته‌ای هم نباید متوقف شود، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده باید بر ادامه تحقیق و توسعه هسته‌ای در جریان و متن مذاکرات هسته‌ای پافشاری نماید.


خطیب جمعه میبد تاکید کرد: هیچ کس حق معامله بر روی دستاوردهای هسته‌ای کشور را ندارند و روابط ما آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای که دست خود دشمن است، باید به صورت متعارف باشد.


وی با تاکید بر اینکه تامین نیازهای کشور در زمینه غنی‌سازی به میزان 190 هزار سو باید انجام شود، خاطرنشان کرد: نیازها و تحریم‌های ظالمانه استکبار، غرب و امریکا نباید به مذاکرات گره زده شود، این مذاکرات همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند باید فقط در بحث هسته‌ای باشد.


امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: همانطور که فرماندهان نظامی و سپاه ما معتقدند که دشمن حق نزدیک شدن به پایگاه‌های موشکی و نظامی ما را ندارند و اگر نزدیک شوند با سرب داغ جواب آنها را می‌دهیم، در مذاکرات هم باید نسبت به غیر از مسائل هسته‌ای همین دید وجود داشته باشد.


اعرافی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم وهابی آل‌سعود به کشور یمن گفت: 27 روز بمباران کشور یمن از سوی رژیم مزدور و تا دندان مسلح آل‌سعود همانند جنایتی است که رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین انجام داد.


امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه رژیم پوسیده آل‌سعود به بهانه از بین بردن زیرساخت‌های انصارالله، زنان وکودکان مظلوم یمن را هدف قرار داد، افزود: این خیال باطل است که آل‌سعود به اهداف خود دست یابد.


خطیب جمعه میبد با اشاره به اینکه شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش آید که چرا انصارالله حمله موشکی به عربستان نمی‌کند، افزود: جواب این شبهه این است که آنها به دنبال این هستند که ضربه‌ای را به مکه و مدینه بزنند و آن را به گردن انصارالله بیاندازند.

وی تصریح کرد: انصارالله یمن در این مسئله گول توطئه‌های عربی امریکایی را نخوردند و هوشمندانه جلوی حملات دشمن داخلی که همان تکفیری‌های خونریز هستند را گرفتند.


امام جمعه موقت میبد پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه نظامیان امریکا در صحرای طبس را گرامی داشت و با اشاره به عملیات دلتای تفنگ‌داران امریکایی که به بهانه آزادی گروگان‌های خود از لانه جاسوسی‌شان در صحرای طبس رخ داد،گفت: 132 تفنگدار امریکایی که قرار بود با بالگردها خود را به تهران برسانند و با لباس مبدل و غیرنظامی، گروگان‌ها را آزاد کنند، به اذن الهی در طوفان شن هلاک شدند.


خطیب جمعه میبد این شکست بزرگ استکبار و امریکا در صحرای طبس را معجزه الهی خواند و گفت: نوجوانان و جوانان ما باید در این رابطه، مطالعه و عاقبت شوم دشمنان نظام و انقلاب را مشاهده کنند.


وی یاد و خاطره شهید منتظر قائم(عج) فرمانده وقت سپاه پاسداران استان یزد را گرامی داشت و افزود: این شهید بزرگ بنا به خیانت بنی‌صدر به درجه رفیع شهادت نائل شد.


امام جمعه موقت میبد با اشاره به خیانت عده‌ایی از روشنفکر‌نماهایی که دستشان در دست منافقین بود، گفت: کسانی که تمام فکر آنها راضی کردن اربابان مستکبر بود، خیانت بزرگی را علیه ملت ایران مرتکب شدند.


ارسال نظرات