خطیب جمعه گرمی:

اجرای پروژه‌‌های شهرداری کارشناسی شده باشد/اعتکاف فرصتی برای خودسازی

امام جمعه گرمی گفت: شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی از نیروهای متخصص استفاده کند و اجرای پروژه‌ها کارشناسی شده باشد.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۹۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت‌الاسلام یدالله صفری، در خطبه‌های نماز جمعه گرمی با اشاره به حمله آل‌سعود به يمن اظهارکرد: حمله آل‌سعود به مردم مسلمان یمن سه هزار کشته و زخمی برجای گذاشت و آل‌سعود با این اقدام، چهره خود را به دنیای اسلام نشان داد.

وی افزود: در حمله آل‌سعود به یمن پیروزی خون بر شمشیر دیده شد و در اين حمله بر امت اسلامی معلوم شد که آل سعود و آل يهود که يکی قبله اوّل مسلمانان و ديگری قبله دوم مسلمانان را اشغال کرده است؛ دو روی يک سکه هستند.

امام جمعه گرمی با قدردانی از اجرای طرح تحول نظام سلامت، بیان کرد: بیمارستان ولایت گرمی که طرح تحول نظام سلامت در آن اجرا می‌شود؛ نبود پزشکان متخصص موجب شده است شهروندان برای انجام امورات پزشکی به سایر شهرها مراجعه کنند و این بر هزینه بیماران می‌افزاید.

حجت‌الاسلام صفری با قدردانی از تلاش‌های مسئولین شهرستان در آسفالت‌ معابر شهر، خاطر نشان کرد: شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی از نیروهای متخصص استفاده کند و اجرای پروژه‌ها کارشناسی شده باشد.

وی اعتکاف را فرصتی برای خودسازی دانست و تصریح کرد: مسئولین زمینه حضور جوانان در مراسم اعتکاف را فراهم کنند و خیرین نیز در هزینه‌های این عمل خداپسندانه کمک کنند.

 

ارسال نظرات