امام جمعه مشکین شهر هشدار داد

مسئولان زمین های مردم را پس داده و توبه کنند/ رسوایی بزرگ در کمین مسئولان و زمین خواران

امام جمعه مشگین شهر با هشدار به مسئولانی که اقدام به خرید زمین های منابع طبیعی که به صورت ناعادلانه از چنگ مردم این منطقه خارج کرده اند گفت: مسئولان مربوطه باید سریعاً زمین های خریداری شده را باز گردانند در غیر این صورت ذسوا خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۸۱۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی از نیروهای داخلی و خارجی خواهان انحلال ارتش در کشور بودند که  امام خمینی (ره) در مقابل آن ایستادگی کرده و دستور دادند که روزی به نام ارتش در این کشور نامگذاری شود و به دنبال آن روحیه انقلابی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد و امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران از بصیرت انقلابی و تعهد دینی و اخلاقی بالاتری برخوردار هستند لذا هر کشوری بخواهد در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کند نیروهای مسلح این کشور با تمام توان وارد عرصه شده و مشت محکمی بر دهان آنان می زند.

 وی در سخنانی دیگر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس جمهور افغانستان گفت: برخی از کشور ها منطقه نباید مانع توسعه و پیشرفت ایران و افغانستان شوند چرا که این کشورها می بایست در کنار یکدیگر در جهت توسعه و پیشرفت این منطقه تلاش کنند.

 امام جمعه مشگین شهر در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر تولیدات داخلی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است می بایست کورد توجه قرار گیرد چرا که در صورت عدم توجه به ورود کالاهای داخلی ضربه بزرگی به تولید کنندگان داخلی وارد می کند لذا از مسئولان انتظار می رود در جهت مبارزه با قاچاق کالا با شدت بیشتری وارد عرصه شوند.

 حجت الاسلام باوقار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان محیط زیست کشور گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری بر پدیده زمین خواری تاکید داشتند.

 وی با بیان اینکه منابع طبیعی جزء ثروت های ملی یک کشور محسوب می شود گفت: منابع طبیعی متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست و کلیه مردم در این منابع سهیم هستند و باید به صورت عادلانه از ان ها استفاده شود اما متاسفانه در شهرستان مشگین شهر این امر رعایت نمی شود و برخی از زمین های منابع طبیعی بین افراد ذیصلاح تقسیم می شود.

 وی ادامه داد: وقتی منابع طبیعی در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد می بایست در جهت توسعه و پیشرفت آن منطقه استفاده شود اما متاسفانه در این شهرستان زمین های منابع طبیعی در اختیار افرادی قرار گرفته است که هیچ گونه صلاحیتی ندارد لذا از مسئولان ارشد شهرستان انتظار می رود در مقابل این ناعدالتی ایستادگی کند.

 وی تاکید کرد: متاسفانه در مشگین شهر کارها به اندازه ای بی اهمیت جلوه داده شده است که مسئولانی از استان جهت خرید زمین های مردم و منابع طبیعی وارد این شهرستان شده و زمین های مردم را از چنگ انان در می آورند.

 وی با هشدار به مسئولانی که اقدام به خرید زمین های منابع طبیعی که به صورت ناعادلانه از چنگ مردم این منطقه خارج کرده اند گفت: مسئولان مربوطه باید سریعاً زمین های خریداری شده را باز گردانند در غیر این صورت دستگاه های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی وارد عرصه شده و با انان به شدت برخورد شده و رسوایی بزرگی را برای خود به ارمغان می اورند اما در صورتی که از این اقدام نا بحق خود دست برداشته و زمین های مورد نظر را به مردم این شهرستان بازگردانند و توبه کنند این رسوایی محقق نخواهد شد.

 

 

ارسال نظرات